יונל כהן משלים את השינוי המבני במגדל: רונן טוב ימונה למס' 2

במסגרת השינוי המבני יועברו כל פעילויות הגמל בקבוצה - שעד היום רוכזו בשלושה מוקדים שונים: חברת הביטוח מגדל, קרן מקפת ובית ההשקעות מגדל שוקי הון - למגדל שוקי הון, בראשותו של דן ללוז

יונל כהן, מנכ"ל קבוצת מגדל, משלים את השינוי המבני בקבוצה, שעליו עמל מאז כניסתו לתפקיד לפני חודשים ספורים.

מגדל תפעל בשני ראשים: מערך הלקוחות בתחום החיסכון לטווח ארוך, בראשות רונן טוב, שתהיה אחראית על ההפצה, השיווק והתפעול של כל הקבוצה. את פעילות הייצור ינהל משנה למנכ"ל מגדל אמיר שלח, שימשיך להיות האחראי על פעילויות הביטוח בקבוצה, כולל ביטוח כללי.

השינוי מוצג אתמול (ד') והיום לחברי דירקטוריון הקבוצה לאחר שאושר ידי בעלי השליטה בחברה. טוב ייכנס לתפקיד משנה למנכ"ל מגדל ויעזוב את קרן הפנסיה "מקפת החדשה", שאותה ניהל עד כה; את טוב יחליף בצלאל צוקר. עובדים רבים ממקפת יעברו לתוך מגדל תחת רונן טוב, במסגרת שירותי התפעול. גם מערך העסקים של מגדל, בראשות גיורא גנוד, יוכפף לטוב.

במסגרת השינוי המבני יועברו כל פעילויות הגמל בקבוצה - שעד היום רוכזו בשלושה מוקדים שונים: חברת הביטוח מגדל, קרן מקפת ובית ההשקעות מגדל שוקי הון - למגדל שוקי הון, בראשותו של דן ללוז. גם קרנות ההשתלמות קה"ל שיישארו במגדל שוקי הון.

בנוסף, משה תמיר, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מגדל ביטוח, יקבל לאחריותו את התחומים הללו בכל הקבוצה. בניגוד לציפיות מוקדמות אריק יוגב, מנכ"ל סוכנות ניהול ההסדרים הגדולה בשוק, מבטח סימון, יישאר בתפקידו תוך שיקבל סמכויות נרחבות יותר לגבי הסוכנויות של הקבוצה. עם זאת, יוגב לא ייכנס לתוך קבוצת מגדל, וזאת למרות שיונל כהן רצה לקדמו וביקש ממנו להצטרף לקבוצה, מתוך בחירתו של יוגב. ביתר האגפים, בראשם אגף ההשקעות ואגף הכספים, לא יחול שינוי והם ימשיכו להתנהל ללא שינוי פרסונלי.

קבוצת מגדל היא קבוצת הביטוח הגדולה בשוק והיא עוסקת בעיקר בתחום החיסכון לטווח ארוך. לחברה תיק ביטוח החיים הגדול בשוק, קרן הפנסיה מקפת - השנייה בגודלה בשוק, ופעילות גמל צנועה יחסית. יונל כהן החליף את איזי כהן בתפקיד מנכ"ל הקבוצה ביוני השנה.