השחקנית נטלי פורטמן שוכרת דירה מלב לבייב ושעיה בוימלגרין במנהטן

המגדל עוצב על ידי האדריכל ריצ'ארד מאייר ; לפני כחודש התלוננה פורטמן בתוכנית הלילה של דיוויד לטרמן כי היא "הומלסית נכון לעכשיו. אני מתגוררת עם הוריי וזה קשה"

למרות הפגיעה המשמעותית בדירות היוקרה במנהטן, הצליחה השחקנית האמריקנית-ישראלית (שנולדה בירושלים) נטלי פורטמן למכור לפני חודשיים את דירתה בת 3 חדרי שינה ו-230 מ"ר במגדל השקוף ברחוב צ'ארלס מספר 165 בווסט וילאג' במנהטן, תמורת 6.55 מיליון דולר. פורטמן רכשה את הדירה ב-2005 תמורת 5.7 מיליון דולר (כלומר, רשמה רווח של 15%). המגדל עוצב על ידי האדריכל ריצ'ארד מאייר. לפני כחודש התלוננה פורטמן בתוכנית הלילה של דיוויד לטרמן כי היא "הומלסית נכון לעכשיו. אני מתגוררת עם הוריי (בקולד ספרינג הארבור בלונג איילנד). זה קשה".

אולם ה"ניו יורק פוסט" מדווח כי פורטמן מצאה מקום לשים בו את הראש, והבניין הוא לא אחר מאשר בניין הדאון טאון שבעיצובו של פיליפ סטארק. יזמית בניין זה, הממוקם ברחוב Broad מספר 15 בסמוך לוול סטריט, היא חברת לבייב-בוימלגרין המשותפת של אפריקה ישראל של לב לבייב ו-Boymelgreen Developers של שעיה בוימלגרין. פורטמן שכרה בבניין דירת בת חדר שינה אחד ושני חדרי אמבטיה. דירות בעלות חדר שינה אחת בפרויקט מוצעת בשכירות של 3,300-8,500 דולר לחודש בהתאם לגודלן. הבניין כולל בין השאר, בריכת שחיה, אולם באולינג ומכון כושר.

בתוך כך, אדם ברונפמן, הבן הצעיר ביותר של אדגר ברונפמן ואחיו של מתיו, מבעלי דיסקונט, רכש לאחרונה דירת 4 חדרים בשדרות איסט אנד מספר 170 במנהטן תמורת 7 מיליון דולר. ברונפמן מתגורר גם בפיניקס, אריזונה ובפארק סיטי, יוטה.