אחרי 61 שנה ביחד, המילאנזיות מדסקסות פרידה

מילאן ואינטר האיטלקיות, שחולקות ביניהן את ה"סן סירו" כאצטדיון ביתי, מעוניינות להפסיק להשתמש במגרש משותף ; אחת ההצעות שעלו: מילאן תרכוש את האצטדיון ממועצת העיר, אינטר תבנה אצטדיון חדש משלה

מאז 1947, משמש אצטדיון ה"סן סירו" במילאנו את קבוצת הכדורגל האיטלקית אינטר. את יריבתה העירונית, מילאן, האצטדיון מארח מאז שהוא נחנך לראשונה ב-19 בספטמבר 1926. עכשיו שתי הקבוצות שוקלות ברצינות להפסיק להשתמש במגרש משותף.

שני המועדונים החלו בשיחות עם מועצת העיר, שמחזיקה באצטדיון, בנוגע לעניין. לפי אחת ההצעות שעלו, מילאן תרכוש את האצטדיון ממועצת העיר, בעוד אינטר תבנה אצטדיון חדש משלה.

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, אמר ל"גזאטה דלו ספורט": "החלום שלי הוא לארח את משחק הדרבי עם אינטר באצטדיון שהוא שלי בלבד, וגם להתארח באצטדיון ששייך בלעדית לאינטר. אני לא יודע כמה זמן זה ייקח, אבל אני ומאסימו מוראטי (נשיא אינטר) התחלנו לדחוף את המהלך הזה קדימה".

המילאנזיות אינן היחידות באיטליה שחולקות אצטדיונים. רומא ולאציו משתמשות יחד באולימפיקו ברומא, ויובנטוס וטורינו חולקות את האצטדיון האולימפי בטורינו. אגב, יובה הציגה בחודש החולף את התוכניות שלה להקמת אצטדיון חדש עם 40 אלף מקומות על חורבות הדלה אלפי.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט