משחקי שוק הון: WeSeed מאפשר לסחור באופן וירטואלי במניות

וגם: פיצ'ר חדש בגרסה האחרונה של הדפדפן פיירפוקס מאפשר "לגלוש ולא להיראות" ; ועוד: ב-ThisMoment תוכלו ליצור ציר זמן כרונולוגי של החיים שלכם ולצאת למסע בזמן

1. הכה את המומחה

המשבר הפיננסי ממשיך להרחיק מיליוני אנשים משוקי ההון, בשל החשש מלהשקיע כספים בבורסות שממשיכות לאבד גובה. סטארט-אפ חדש בשם WeSeed שואף לפשט את המצב בשוקי ההון עבור אלו שנמנעו עד כה מלהשקיע בפלטפורמה הזו. האתר מאפשר למשתמשים חדשים להקליד שמות נושאים ותחומים שמעניינים אותם או שהם כבר מכירים, בתוך תיבה של מנוע חיפוש פנימי, ובהתאם הוא מציג בפניהם אלו חברות מתמחות בתחומים הללו, ומציע להם לסחור במניות וירטואליות שלהן.

בנוסף, משתמשים יכולים לבנות בעצמם פורטפוליו השקעות או לראות במה סלבריטאים היו משקיעים, בהתאם לניתוח אופי שעושה להם האתר. השירות החדש מאפשר גם ליצור דיונים סביב מניות, לצד מומחים שמדרגים את הערך הרצוי של כל מניה ומניה. כך, יכולים הגולשים לבחון האם חוכמת רחוב מספיקה על מנת להכות את השוק ואת האנליסטים המומחים.

2. לגלוש ולא להיראות

אחד החסרונות של האינטרנט, לדברי גולשים רבים, הוא העדר הפרטיות. לכן, משתמשי פיירפוקס, שמפחדים לשוטט באתרים מסוימים ישמחו להכיר את הפיצ'ר החדש שמותקן בגרסה האחרונה של הדפדפן (3.1), שהושק לאחרונה בגרסת בטא. הדפדפן מציע למשתמשים לעבור למצב של גלישה פרטית, מבלי שהיסטוריית הגלישה שלהם תישמר באופן לוקאלי על המחשב. התוסף הזה חוסך את הצורך למחוק באופן עצמאי את היסטוריית הגלישה או את הקוקיס שלהם, בכל פעם מחדש. האפשרות הזו קיימת כבר בדפדפנים מתחרים, כדוגמת הגרסה האחרונה של אינטרנט אקספלורר, סאפארי וכרום של גוגל.

3. מסע בזמן

אנשים רבים אוהבים לתעד כל אירוע שמתרחש בחיים שלהם, באמצעות תמונות, פוסטים וקטעי וידאו, להעלות אותם למספר אתרים באינטרנט ולחלוק אותם עם החברים שלהם. שירות חדש בשם ThisMoment מאפשר למשתמשים רשומים ליצור ציר זמן כרונולוגי של החיים שלהם, ולשתף אותו עם משתמשים אחרים, חברים או קרובי משפחה, והכל באתר וובי אחד. במסגרת יצירת ציר הזמן, יכולים הגולשים ליצור נקודות ציון מיוחדות ולאפשר שחלקים מסויימים יתבססו על מודל ה-Wiki, כך שמשתמשים אחרים יוכלו להוסיף תגובות או תכנים נלווים רלבנטיים. השירות נמצא עדיין בגרסת בטא סגורה.

4. רשימה גוגליאנית

שני שירותים חדשים מתיימרים לסייע לגולשים שכחנים, שמתקשים לעקוב אחר הלו"ז הצפוף שלהם או לארגן את היומן האישי שלהם ביעילות. השירות הראשון הוא Remindr , והוא לא מצריך הרשמה או פתיחת חשבון אישי באתר. משתמשים שירצו להשתמש בשירות צריכים להקליד נושא, תאריך ושעה, ולבקש לקבל אזכור באחת מהדרכים הבאות: טוויטר, אי-מייל או SMS.

השירות השני הוא פיצ'ר אותו הוסיפה גוגל, לשירות דואר האלקטרוני שלה. משתמשי Gmail יכולים להוסיף, בתיבת המשימות, משימות חדשות, למחוק משימות ישנות או לארגן אותן מחדש, כמו גם להמיר אי-מיילים למשימות למחכות לביצוע.