סרגל כלים חדש ליאהו יקצר הדרך לאימייל

השירות יאפשר לקבל התראות לגבי כניסתן של הודעות דואר חדשות, שיופיעו בסרגל הכלים, לצד גישה ישירה לתוכנות נוספות, שלא יצריכו מהמשתמשים לעזוב את עמוד האינטרנט שבו הם שוהים

המקום היחיד שבו העסקים כרגיל אצל יאהו הוא אגף החידושים והשירותים החדשים שהיא ממשיכה לפתח במרץ. אתמול (ב') השיקה החברה סרגל כלים חדש, שמציע למשתמשים גישה לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם בזמן שהם גולשים באינטרנט. לדברי יאהו, השירות יהיה נגיש החל מהשבוע, וייפתח בהדרגה לכלל המשתמשים.

השירות החדש יאפשר למשתמשים לקבל התראות לגבי כניסתן של הודעות דואר חדשות, שיופיעו בסרגל הכלים, לצד גישה ישירה לתוכנות נוספות, שלא יצריכו מהמשתמשים לעזוב את עמוד האינטרנט שבו הם שוהים. בנוסף, השיקה החברה גם פיצ'ר של רשת חברתית, שמשתלב בשירות המייל שלה, לצד מתן גישה לאפליקציות של מפתחים חיצוניים, מעמוד הבית האישי של הגולשים ביאהו (MyYahoo) במטרה להידמות לשירות של המתחרה - iGoogle, של גוגל .

השירותים החדשים נועדו להגביר את השימוש של הגולשים במוצרים שמציעה יאהו.

מספר המשתמשים בשירות המייל שלה עומד על 275 מיליון איש, ואילו הפורטל שלה נחשף ליותר מ-500 מיליון צרכנים ברחבי העולם. אלו, מקווים ביאהו, לצד שירותים נוספים שהשיקה החברה לאחרונה, יסייעו לה להגשים את המטרה: להפוך לפלטפורמה חברתית ופתוחה יותר.