האח הגדול השתלט על פסגת הרייטינג השבועי עם פרקי הסיום - רייטינג ממוצע של 39.1%

למעט אירועי "האח הגדול" של קשת, "כלבוטק" של רשת דורגה השבוע במקום הרביעי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 25.2%

כצפוי, אירועי "האח הגדול" כבשו השבוע - זה השבוע האחרון - את טבלת הרייטינג השבועית. שלושת המקומות הראשונים בטבלה שייכים לאח הגדול. תוכנית הגמר שרשמה רייטינג ממוצע של39.1% בקרב משקי בית יהודיים וכ-1.2 מיליון צופים פרטיים, הפרק ששודר ביום ראשון ורשם רייטינג ממוצע של 33.3% ו-846 אלף צופים פרטיים והתוכנית "מה קורה" ששודרה בתום הגמר ובה התראיינו כוכבי "האח הגדול" אשר רשמה רייטינג ממוצע של 25.9%.

למעט אירועי "האח הגדול" של קשת, "כלבוטק" של רשת דורגה השבוע במקום הרביעי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 25.2% בקרב משקי בית יהודיים ו-602 אלף צופים פרטיים ואילו במקום החמישי דורגה מהדורת החדשות של ערוץ 2 עם ממוצע שבועי של 24.8% בקרב משקי בית יהודיים. מהדורת החדשות של ערוץ 10 רשמה בשבוע החולף ממוצע של 11.6% ואילו "מבט" של הערוץ הראשון רשמה רייטינג ממוצע של 7.1% בקרב משקי בית יהודיים.

על אף אירועי "האח הגדול", רשת הצליחה גם השבוע להכניס 5 תוכניות לטבלת 10 התוכניות המובילות. בנוסף, בשבוע החולף השיקה קשת מחדש את "משעל חם", אשר רשמה בפרק הפתיחה רייטינג ממוצע של 16.9% בקרב משקי בית יהודיים. משחק הכדורסל ששודר בערוץ 10 בין לה מון לבין מכבי תל אביב רשם השבוע רייטינג ממוצע של 14.4% והיה למשדר הנצפה ביותר בערוץ השבוע. ידח עם זה יש לזכור כי ביום רביעי הקרוב משיק ערוץ 10 את "הישרדות" כך שמעתה, ובשאר השבועות הקרובים התוכנית צפוייה "לקשט" את טבלת 10 התוכניות המובילות, אם להתבסס על מה שקרה בעונה שעברה.