דב קוטלר הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל ישראכרט

לאחר שהמשא ומתן בין בנק הפועלים לבין דוד קמיניץ לא עלה יפה הציע יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, לקוטלר שוב בשבוע שעבר את התפקיד

דב קוטלר, לשעבר מנכ"ל פריזמה, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל ישראכרט. לאחר שהמשא ומתן בין בנק הפועלים לבין דוד קמיניץ לא עלה יפה הציע יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, לקוטלר שוב בשבוע שעבר את התפקיד. ההצעה הוגדרה על ידי מקור יודע דבר כ"מעניינת ורצינית". קוטלר שוקל את ההצעה ברצינות וההערכות הן כי המינוי יסוכם תוך ימים. אי אפשר היה לקבל את תגובתו של קוטלר. בנק הפועלים סירב להתייחס.

קוטלר, לשעבר מנכ"ל בנק אגוד ומנכ"ל ויזה כאל, סיים את תפקידו בפריזמה במארס האחרון ומאז דחה כמה הצעות לתפקידים בכירים במערכת הפיננסית. במאי דחה הצעה לקבל את תפקיד מנכ"ל הפניקס פיננסים וביוני עלה שמו כמועמד לישראכרט. קוטלר אף הוזכר כמועמד לתפקיד מנכ"ל לאומי קארד. קוטלר נחשב לאיש שיווק מצוין והציפייה היא כי "יערוך לישראכרט מתיחת פנים".

בבנק הפועלים מחפשים מנכ"ל לישראכרט מאז קיץ 2007, עת הוחלט כי חיים קרופסקי יסיים את תפקידו לאחר 13 שנים. קרופסקי ימונה לתפקיד סגן יו"ר ישראכרט ויפתח את הפעילות הבינלאומית של החברה. ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל אך סובלת מנחיתות בתחום כרטיסי האשראי החוץ-בנקאי.

תשלובת ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל ונמצאת בבעלות מלאה של בנק הפועלים. לחברה היה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2008 מחזור עסקאות של 58.4 מיליארד שקל כשהרווח עמד על 195 מיליון שקל. ההון העצמי של ישראכרט הוא 1.1 מיליארד שקל והכנסותיה עמדו מראשית השנה על 1.2 מיליארד שקל.