רון לובש מנסה להרגיע את עובדי פריזמה במכתב - אך לא מכחיש שיהיו פיטורים: "נמשיך להיות שחקן מוביל בתעשייה"

יו"ר בית ההשקעות מנסה לפזר את חוסר הוודאות של עובדי בית ההשקעות, אשר התבשרו בימים האחרונים כי בית ההשקעות מתפרק ; "בתחום הגמל, מדובר במהלך שבעינינו הוא בשורות טובות לעמיתים"

חוסר הוודאות באשר להמשך קיומה של פריזמה ועתיד עובדיה, הביא גם את רון לובש, יו"ר פריזמה לפנות אל העובדים במכתב: "לאור הפרסומים הנרחבים בכלי התקשורת ולמרות אמונתי שאין מדברים אלא עושים, אני חש מתוך מחוייבות, כיו"ר פריזמה וכבעלים כלפיכם, להבהיר את ההתרחשויות ככל שניתן", כתב לובש.

"למשבר בשווקים בעולם יהיו השלכות ישירות על תעשיית ניהול הנכסים בישראל. ניתן להבחין בהשלכות השליליות על כלל התעשייה כבר היום ובבירור רב. כפי שכולנו יודעים כלל השחקנים בתעשייה כבר לוקחים חלק בתהליך ההתמזגות הגדול אשר בשלב זה רובו עדיין מתרחש מתחת לפני השטח", הוסיף לובש.

עוד כתב יו"ר פריזמה: "גם אנחנו נערכים. מטבע הדברים פריזמה כגורם מוביל ומשמעותי בתעשייה מעוררת עניין רב כמו ביקורת חדה. אינני מלין על כך. אלה הן העובדות. עם זאת חשוב שנבין את המציאות כפי שהיא. פריזמה, בבעלות מרקסטון, תמשיך להיות שחקן משמעותי ומוביל בתעשיית ניהול הנכסים בישראל. כל הכותרות שמציגות את 'התפרקותה' של פריזמה הן בבחינת כותרת, לא מציאות".

"על-פי המתווה הנבחן בתחום הגמל, הרי שמדובר במהלך שבעינינו הוא בבחינת בשורות טובות לעמיתים. פריזמה בוחנת את מיזוגה של זרוע הגמל לחברת גמל אשר תהיה הגדולה בישראל. פריזמה תמשיך להיות בעלים משותפים ומשמעותיים בחברה זו", כתב לובש, והוסיף: "מתווה נוסף הנבחן בימים אלה הוא בתחום הקרנות, ניהול התיקים (ומכלול פעילות הבית). הכוונה לבצע מיזוג עם מספר שחקנים לגוף גדול ומשמעותי בבעלות משותפת וניהול משותף של פריזמה ותחת מטריית מותג אשר תעניק את התנופה המתאימה ביותר לגוף זה. אין זה סוד כי תעשיית הקרנות בישראל נמצאת בתהליך התכווצות, ואנו מאמינים כי זהו המהלך הנכון בראיית העתיד".

לובש סיכם: "אלה הם המהלכים הנבחנים בימים אלה. חשוב שאדגיש, כי כמו בכל דיאלוג קיימת הסתברות כי הוא לא יבשיל ויצא אל הפועל. אך החשוב ביותר בעינינו כבעלים הוא לשמור על עקרון הרציפות וההמשכיות, כלומר, פריזמה תיקח חלק גדול ומשמעותי בכל מהלך שכזה. אנו מאמינים כי התעשייה אשר עוברת כיום את המשבר בשווקים תחווה גם את ההתאוששות ובעקבותיה את הצמיחה".