הספונסרית של ליברפול מעדיפה שהקבוצה תימכר

בחברת קרלסברג, שמעניקה לקבוצת הכדורגל האנגלית 7.3 מיליון ליש"ט בשנה עבור חסות חולצה, היו רוצים שהמועדון יעבור מהידיים של היקס וג'ילט ; ויש להם גם העדפה: חברת ההשקעות של ממשלת דובאי

מנהל השיווק העולמי של קרלסברג, יצרנית הבירה שנותנת חסות חולצה לליברפול עבור 7.3 מיליון ליש"ט בשנה, העביר ביקורת על הבעלים האמריקנים של המועדון, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס.

"אמנם יש לנו יחסים טובים איתם, אבל אנחנו מאוד לא מרוצים מהעובדה שהם דחו את בניית האצטדיון החדש של הקבוצה", אמר ל"גרדיאן" קלד שטרודאל, "זה יכול להזיק לליברפול במחשבה עסקית ארוכת טווח". כזכור, בניית אצטדיון סטנלי פארק, שהחלה מעשית בחודש יוני, נדחתה בגלל המשבר הכלכלי ואי הוודאות סביב היכולת של האמריקנים לקבל הלוואה שתממן את בנייתו, שמוערכת ב-350 מיליון ליש"ט.

מנהל השיווק של יצרנית הבירות הדנית, שמשתפת עם ליברפול פעולה כבר 16 שנים, הוסיף כי החברה שלו היתה שמחה לעבוד גם אם האדומים יירכשו בעתיד על ידי גוף ההשקעות של ממשלת דובאי (DIC), שהתעניין בשנה האחרונה ברכישת המועדון. "כספונסר המרכזי של הקבוצה, ראינו את התוכנית העסקית שלהם והיא נראית מצוין. DIC היא שחקן חשוב בעולם העסקי ויכולה להועיל לליברפול, דווקא בתקופה שבה משבר האשראי משפיע על אנשי העסקים בפרמיירליג". בעוד היקס אינו מעוניין למכור את 50 האחוזים שלו בקבוצה, ידוע כי ג'ילט גמיש יותר בנושא המכירה.

"זה לא סוד שליברפול מוצעת כיום למכירה", סיכם שטרודאל, "אבל במצב הפיננסי הנוכחי, קשה למצוא מישהו שייכנס להשקעה כזאת. היחידים שיכולים לעשות את זה הם גופים שלא מחפשים רווח".

חוזה החסות של ליברפול עם קרלסברג מסתיים ב-2010, ובקיץ ידונו הצדדים על הארכתו.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט