ערוץ 10 ו-HOT חידשו את ההסכם ביניהם לשידור תכנים ב-VOD

בימים אלה מקיימת קשת התמחרות בין HOT ל-yes על ערוץ "האח הגדול" לעונה הבאה, ודורשת 2 מיליון דולר עבור זכויות השידור

חברת הכבליםHOT וערוץ 10 חידשו את ההסכם על עסקת השידורים ב-HOT VOD לשנת 2009 - כך נודע ל"גלובס". ההסכם, שנחתם לראשונה בשנה שעברה, כולל 35 מהתוכניות והתכנים של ערוץ 10. ב-HOT אומרים כי תכנים אלה רשמו למעלה מ-2.5 מיליון הזמנות.

תוכניות החדשות והאקטואליה של ערוץ 10 מוצעות מידי ערב בשירות HOT VOD ללא עלות כספית. מדובר ב"מהדורה המרכזית", בהגשת מיקי חיימוביץ' ויעקב איילון; "היום שהיה" עם גיא זהר; "שישי" עם רביב דרוקר ועפר שלח; "חדשות שבת" עם אשרת קוטלר; "חמש עם רפי רשף"; ו"לונדון את קירשנבאום".

בנוסף, כל תכניות ערוץ 10 לשנת 2009, כולל "הישרדות - איי הפנינה" שתעלה לשידור הערב, יגיעו לשירות ה-HOT VOD. כחלק משיתוף הפעולה, עלה בסוף שבוע האחרון ב-HOT VOD ספיישל מיוחד שצולם עבור השירות בו משיק גיא זו-ארץ את "הישרדות איי הפנינה", ועונה על שאלות נפוצות סביב ההפקה. ב-HOT מדווחים כי שידור הספיישל רשם בתוך שלושה ימים למעלה מ-30 אלף הזמנות.

בן ברנר, מנהל ה-HOT VOD ואגף הניו מדיה ב-HOT: "אני מברך על חידוש ההסכם בין ערוץ 10 ל-HOT. חידוש ההסכם מלמד שערוץ 10 היטיב להבין ששירות ה-VOD הינו שירות משלים צפייה ומגביר חשיפה. השירות מחזק את מותגי התכניות המצליחות, ומאפשר להרחיב את המותגים המשודרים בערוץ".

כזכור, בימים אלה מצויות HOT ו-yes בהליך של משא ומתן מול זכיינית ערוץ 2 קשת, באשר לערוץ "האח הגדול" בעונתו השנייה. בעונה הראשונה של "האח הגדול" היתה זו HOT שהעלתה את ערוץ 20, ששידר 24 שעות ביממה את הנעשה בבית "האח הגדול". עתה, בעקבות ההצלחה מתמודדת על שידור בלעדי של ערוץ זה גם חברת הלווין yes. קשת, שיודעת היטב כמה הערוץ תורם לתדמית של חברות הטלוויזיה הרב-ערוציות, דורשת בעבור זכויות השידור סכום של 2 מליון דולר, סכום הגבוה במאות אחוזים מהסכום אותו שילמה HOT עד כה.