לידקום חתמה על הסכם עם מפעיל תקשורת סלולרית באקוודור בהיקף של כ-6.2 מליון דולר

החוזה כולל מתן שירותי תחזוקה מונעת ותיקון תקלות מיידי לכל מערכות התמיכה באתרי הלקוח, לרבות לגנרטורים ולמערכות מיזוג אויר

לידקום העוסקת בהקמה וניהול של פרויקטים בתחום התקשורת האלחוטית והקווית, הנסחרת במקביל בבורסה בת"א ובבורסת ה-AIM של לונדון. הודיעה היום כי חברה בת שלה באקוודור הנמצאת בשליטה מלאה של החברה חתמה עם מפעיל תקשורת סלולרית מוביל באקוודור על הסכם תחזוקה לשנתיים, בהיקף כולל של כ-6.2 מיליון דולר.

החוזה כולל מתן שירותי תחזוקה מונעת ותיקון תקלות מיידי לכל מערכות התמיכה באתרי הלקוח, לרבות לגנרטורים ולמערכות מיזוג אויר. ההסכם נחתם במסגרת זכייה במכרז, בו נבחרה החברה על פני ספק השירותים הנוכחי של הלקוח, ספק תקשורת בינלאומי מוביל.

ההתקשרות בהסכם תואמת את האסטרטגיה של החברה באזור AMERICANS, לפיה יועבר מרכז הכובד של התקשרויות החברה באזור זה מספקי ציוד למפעילי תקשורת סלולרית.

לידקום שנוסדה ב-1982, היא ספקית בין לאומית של שירותי תקשורת ומספקת, מטמיעה ומנהלת שירותים ופתרונות לרשתות תקשורת. החברה רשומה בישראל, והונפקה בבורסת ה-AIM בלונדון באפריל 2005. לידקום פועלת בכ-50 מדינות וטריטוריות, באירופה, בצפון ובדרום אמריקה באפריקה ובאסיה.