בעקבות מבצע "עופרת יצוקה" העלה משרד האוצר אתר ייעודי לתושבי הדרום ועוטף עזה בשם "עוז"

[חמ"ל גלובס למבצע "עופרת יצוקה"] כל אזרח המעוניין בכך יכול להשתתף בפורום המופעל על ידי מומחים, בתיאום עם כל גופי הממשלה, לשאול שאלות במגוון תחומים ולהתעדכן דרך האתר

בעקבות מבצע "עופרת יצוקה" העלה מערך ממשל זמין שבאגף החשב הכללי במשרד האוצר אתר ייעודי לתושבי הדרום ועוטף עזה בשם "עוז" www.oz.gov.il האתר עלה לאוויר בשיתוף עם משרד ראש הממשלה, רח"ל (רשות חירום לאומית) ופיקוד העורף.

כל אזרח המעוניין בכך יכול להשתתף בפורום המופעל על ידי מומחים, בתיאום עם כל גופי הממשלה, לשאול שאלות במגוון תחומים ולהתעדכן דרך האתר.

המידע לשעת חירום יינתן לפי אזור אשדוד, אשקלון, מועצת אשכול, מועצת חוף אשקלון, מועצת שדות נגב, מועצת שער הנגב, נתיבות קריית גת, קריית מלאכי ושדרות.

שר האוצר, רוני בר-און, אמר "אנו פועלים לספק לתושבי הדרום את מרב המידע לגבי שרותי ממשלה שיש בהם כדי לסייע לתושבים בהתמודדותם עם האירועים האחרונים".

ראש מערך ממשל זמין באגף החשב הכללי במשרד האוצר, בועז דולב, הוסיף "זהו האתר הממשלתי הראשון שפועל בשעת חירום בתיאום בין גופים שונים על מנת שהתושבים יקבלו מידע זמין ויעיל on line. במהלך הימים הקרובים ננסה לשפר ולפתח את האתר בהתאם לבקשות שיעלו מהשטח".