נאוה סברסקי-סופר פורשת מיישום אחרי שלוש שנים

מנכ"ל חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית, פורשת לאחר שלוש שנים בתפקיד ; עדיין לא ידוע מה יהיה תפקידה הבא או מי יהיה מחליפה, ועד למינוי מנכ"ל חדש ישמש הסמנכ"ל הבכיר יהודה ירמות כמנכ"ל זמני, תחת יו"ר החברה, גיורא ירון

נאוה סברסקי-סופר, מנכ"ל יישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית, הודיעה היום על פרישתה לאחר שלוש שנים בתפקיד. עדיין לא ידוע מה יהיה תפקידה הבא או מי יהיה מחליפה, ועד למינוי מנכ"ל חדש ישמש הסמנכ"ל הבכיר יהודה ירמות כמנכ"ל זמני, תחת יו"ר החברה, גיורא ירון.

מיישום נמסר כי במהלך כהונתה עלו הכנסות החברה ב-60%, עתודת המוצרים בפיתוח גדלה בלמעלה מ-50% ומספר ההסכמים המסחריים גדל פי 2.5.

במהלך התקופה, שמה סברסקי סופר דגש על הרחבת תחומי הפעילות של החברה, והתחומים שאינם מדעי החיים (ננוטכנולוגיה, קלינטק, חומרים ומחשוב) צמחו מ-30% ל-50% מהיקף הפעילות של יישום. כמו כן, שמה סברסקי סופר דגש על הרחבת מעגל השותפים העסקיים, במיוחד חברות בינלאומיות.

סברסקי סופר היא עורכת דין ובעלת תואר שני במינהל עסקים. בעבר שימשה כשותפה ב-Sanderling, קרן הון סיכון מובילה בתחום מדעי החיים, ובתפקיד ניהולי בכיר התרופות הבינלאומית נוברטיס.