המותגים המושקעים בפרסום השבוע: מגה בול באופליין, סלקום באונליין

פרטנר הופך לספק תוכן ועושה השבוע דאבל בשתי טבלאות הפרסום ; HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי

פרסום אופליין:

1. מגה בול $781,475.

מגה משיקה את מגה בול בכיכובו של אברי גלעד, וכובשת את המקום הראשון באמצעות מקאן אריקסון.

2. למ"ס $406,012.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את סקר מפקד האוכלוסין באמצעות לפ"מ.

3. פרטנר $356,382.

פרטנר הופכת לספקית תוכן ומשיקה את ORANGE TIME באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

HOT $307,147.

HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

5. סמייל 012 $300,776.

סמייל 012 משדרגת את מהירות הגלישה לכל הלקוחות וסוגרת את הטבלה באמצעות גלר-נסיס.

באנרים באינטרנט:

1. סלקום $113,231.

סלקום מפרסמים את סלקום קופי, "גיבוי הזכרונות בסלולרי שלך", באמצעות מקאן דיגיטל.

2 פרטנר $99,329.

פרטנר בולטת עוד שבוע בפרסום אינטרנט עם ORANGE TIME באמצעות Y&R.

3. יופלה $75,672.

יופלה מתמקם במקום השלישי באמצעות סדרת פיתויים לנשים ולגברים באמצעות מקאן דיגיטל.

4. בנק מזרחי-טפחות $63,898.

בנק מזרחי-טפחות מופיע עוד שבוע עם פרסום שירות LIVE", הסניף שהולך איתך", באמצעות המשרד העצמאי I&M.

5. סיטרואן $61,411.

סיטרואן סוגרים את החמישייה עם קמפיין ל-C4 באמצעותZG INTERACTIVE.

המחקר בוצע בין התאריכים - 31/12/08 - 25/12/08, והוא כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.

הכותב משמש כמנכ"ל יפעת בקרת פרסום.