מושיק ליפץ השני? גל ארז, יזם שוק ההון מארסוף, הוא סוחר שלדים המככב ב"הישרדות אחד העם"

צופי "הישרדות - איי הפנינה" נתקלו בוודאי בדמותו של "גל, איש עסקים", או "גל, יזם שוק הון", אשר הצהיר כי אפילו בתקופה משברית כזו הוא "לא צריך את המיליון"

צופי "הישרדות - איי הפנינה" נתקלו בוודאי בדמותו של "גל, איש עסקים", או "גל, יזם שוק הון", אשר הצהיר כי אפילו בתקופה משברית כזו הוא "לא צריך את המיליון".

אפשר להאמין לארז - מחיה שלדים בורסאיים לפרנסתו, דוגמת די מדיקל וביומדיקס, לצד זאב ברונפלד ואייל שרצקי, ומרוכשי פעילות קליל יחד עם קבוצת חרל"פ - שהרייטינג והבידור מעניינים אותו יותר מהפרס.

האם הגחתו של ארז לריאליטי שמעדיף את המשתתפים ואת העצים שלו בלי סוודר, נובעת מקנאה בתשומת הלב לה זכה משתתף הישרדות הקודם מהבראנז'ה, מושיק ליפץ?

ההישרדות החלקית פתחה לליפץ דלתות להזדמנויות מרגשות כמו כיכוב בקמפיין פרסומת ומעורבות בפוליטיקה המקומית של סביון, אך את הבמה של הפריים-טיים הוא נאלץ בסופו של דבר לפנות לדמויות אחרות.

בשלב הזה עוד לא ידוע האם ארז ישרוד זמן רב מספיק כדי להציל את התדמית הכושלת של הבורסה בעיני הישראלי המצוי. בינתיים, הביקורות בעיתונים די מפרגנות - "אסטרטג על", "טייקון עסקים בומבסטי", "שנון, ציני, מצחיק ומשחק אותה ראש קטן", הם רק חלק מהסופרלטיבים להם זכה. השאלה היא האם התכונות הללו יספיקו לארז גם לעונה הבאה של "הישרדות - אחד העם".