סוכן לסוכן זאב

הסכם פשרה שהושג בסכסוך עסקי בין סוכני שחקני הכדורגל עובד קראוס וג'רמי ריקנר, במסגרתו ישלם קראוס לריקנר 80 אלף שקלים, נותן הצצה אל הנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית ייצוג השחקנים בארץ

סוכן שחקני הכדורגל עובד קראוס ישלם 80 אלף שקלים לסוכן ג'רמי ריקנר, תמורת 20% ממניותיו בחברה המשותפת שהקימו - "סקסס - קראוס ייעוץ, ייצוג וניהול אישי". כך קבע בית המשפט המחוזי בירושלים. הסכם שיתוף הפעולה בין השניים נחתם ב-2004, ולפיו ריקנר ישלם לקראוס 85 אלף שקלים עבור 20% ממניות חברת סקסס שהיתה בבעלותו, והוא ימונה לסגן נשיא שיקבל שכר חודשי. ההסכם משקף שווי חברה של כ-400 אלף שקלים לסקסס.

שיתוף הפעולה בין שני הסוכנים בסקסס הוליד טענות ותביעות הדדיות, שנתנו הצצה לנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית ייצוג השחקנים. ריקנר טען, באמצעות עו"ד עודד אפיק, שהוא עבד במלוא המרץ והקדיש את זמנו לחברה, בעוד קראוס רוקן את קופתה, לא שילם לו את מלוא שכרו, נהג בו באופן מביש ומזלזל, הכפיש את שמו באוזני סוכני שחקנים אחרים ולבסוף הקים חברה מתחרה אליה העביר את הפעילות.

קראוס טען, באמצעות עו"ד צ'רלי בוזגלו, שגילה שרמתו המקצועית של ריקנר נמוכה, שהוא לא ביצע את העבודה שהתחייב לה ואף ניסה להסתיר עסקאות שביצע במסגרת סקסס. כמו כן טען קראוס שריקנר התחרה בחברה המשותפת שלהם באמצעות אתר אינטרנט לייצוג שחקנים ומועדוני כדורגל בארץ ובעולם. לכן, הסביר קראוס, הוא נאלץ להעביר את פעילות ססקס לחברת עובד קראוס.

ריקנר וקראוס קיבלו את הצעת השופטת אורית אפעל-גבאי שהיא תיתן פסק דין לא מנומק על דרך הפשרה, שיסיים את שלוש התביעות ההדדיות בפרשה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט