רוצים לראות את קובי בראיינט? כרטיס יעלה לכם רק 5 דולר

ב-NBA מדווחים על ירידה דראסטית במחירי הכרטיסים: בעוד שבעונה שעברה נמכרו 1.7 מיליון כרטיסים במחירים של 10 דולר ומטה לכרטיס בודד, הרי שכבר בשלב זה של העונה הנוכחית נמכרו כ-2 מיליון כרטיסים כאלו

ראשי קבוצות ה-NBA ייפגשו בשבוע הבא בפיניקס, כדי לדון בסוגייה הכי דחופה כעת: איך לגרום לאוהדים בזמן המשבר הכלכלי לשלם מחירים סבירים עבור כרטיסים למשחקים. כך מפרסם ה"ספורט ביזנס ג'ורנל". בשל הרצון למלא את האולמות ולמנוע נפילה במספר הצופים, החלו כל הקבוצות בליגה להעלות משמעותית את כמות הכרטיסים הנמכרים במחירים זולים מאוד - 10 דולר ומטה.

בליגה מדווחים כי בעוד שבכל העונה שעברה נמכרו 1.7 מיליון כרטיסים במחירים של 10 דולר ומטה לכרטיס בודד, הרי שכבר בשלב זה של העונה הנוכחית נמכרו כ-2 מיליון כרטיסים כאלו. ב-NBA מעריכים כי רוב הקבוצות מוכרות כיום בין 1,000 ל-2,000 כרטיסים בכל משחק, עבור מחירים הזולים מ-10 דולר. נכון לעכשיו האסטרטגיה הזאת מוכיחה את עצמה לפחות מבחינת מספר הצופים: ממוצע הצופים גבוה ב-0.9% לעומת ממוצע הצופים בתקופה המקבילה של העונה שעברה.

גם צ'רלטון תשדר מדי שבוע משחק מה-NBA

חלק מהקבוצות הגיעו למצב של מכירת כרטיסים במחירים מגוחכים. שארלוט בובקאטס מציעה כרטיסים ב-5 דולר למשחק, עד תום העונה, ומכרה 500 כרטיסים כאלו. סן אנטוניו ספרס מציעה למכירה כרטיסים שנמכרים בימים רגילים עבור 25 דולר לכרטיס, ב-10 דולר בלבד. הספרס גם מציעים 9 כרטיסים ל-9 המשחקים הבאים של הקבוצה עבור 99 דולר בלבד בסך הכל, כאשר המשחק העשירי - מול לוס אנג'לס לייקרס - ניתן בחינם. באופן הזה הם מכרו 720 כרטיסים.

מיאמי היט, שעד לפני כמה שנים הוליכה את הליגה במכירת מנויים, מוכרת בכל משחק לפחות 500 כרטיסים עבור 5 דולר לכרטיס בודד. "אנחנו מנסים עכשיו לייצר יותר הזדמנויות להביא קהל חדש למשחקים, דבר שלא היינו צריכים לעשות בעבר", מסביר לן קומורוסקי, נשיא קליבלנד קבאלירס, שגם היא הורידה את מחירי הכרטיסים.

"אני נמצא בליגה כבר 22 שנה, ואני לא זוכר שנאלצנו לעשות דברים כאלו - אולי מלבד העונה ההיא שבה הושבתה הליגה", אומר מייקל מק'אלאך, אחראי השיווק של מיאמי היט. "קבוצות עושות את כל הדברים הכי יצירתיים עם מחירי הכרטיסים כדי לזכות בחזרה באוהדים".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט