אלווריון זכתה בחוזה בהיקף של יותר מ-12 מיליון דולר בטייוואן

במסגרת החוזה תפרוש אלווריון רשת WiMAX נייד בטייוואן עבור VMAX Telecom הטייוואנית, ותאפשר לה לספק שירותי קול, נתונים, וידיאו ומשחקים על גבי IP

מזה זמן רב נמצאת טייוואן בתוכניות הצמיחה של אלווריון , והיום מגיעה משם בשורה חיובית למשקיעי החברה. אלווריון הודיעה על זכייה בחוזה של חברת VMAX Telecom הטייוואנית, שהיקפו הכספי הוא למעלה מ-12 מיליון דולר. במסגרת החוזה, אלווריון תפרוש רשת WiMAX נייד בטייוואן, כשהפרישה הראשונית תהיה במחוזות הצפוניים Taoyuan ו-Hsinchu. הרשת החדשה תאפשר ל-VMAX לספק שירותי קול, נתונים, וידאו ומשחקים על גבי IP.

אלווריון מפתחת ומשווקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, תוך התמקדות בטכנולוגיית ה-WiMAX. ממשלת טייוואן חילקה לפני כשנה וחצי רישיונות לספק שירותי WiMAX, ו-VMAX הייתה אחת מהחברות שזכו. באלווריון לא הסתירו את העובדה שהחברה מעוניינת לעבוד עם לפחות חברה אחת או שתיים מהזוכות בטייוואן.

"אנחנו שמחים שנבחרנו על-ידי VMAX כפרטנר לאספקת שירותי WiMAX נייד בטייוואן", אמר נשיא ומנכ"ל אלווריון, צביקה פרידמן. "אנחנו מצפים ליישם בהצלחה את תוכניות הפרויקט שלנו ולאפשר ללקוחות של VMAX להיכנס לעולם המלהיב של אינטרנט נייד. אבן הדרך הזאת מוכיחה שוב את מעמדה של אלווריון בחזית של אימוץ ה-WiMAX הנייד", הוסיף פרידמן.

מנכ"ל VMAX, טדי הואנג (Huang), אמר שמספר המנויים צפוי לגדול ב-5 השנים הקרובות ל-500 אלף, וציין ש-VMAX היא החברה הראשונה שמספקת שירותי WiMAX מסחריים בצפון טייוואן.

אלווריון נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 245 מיליון דולר, לאחר שבמהלך 2008 איבדה מניית אלווריון 62% מערכה. לפני כשלושה שבועות דיווחה אלווריון על זכייה בחוזה בהיקף של 6 מיליון דולר, לפרישת רשת WiMAX בקוסטה ריקה.