שיכון ובינוי זכתה בחוזה של 200 מיליון דולר להקמת תחנת כוח הידרו-אלקטרית בגואטמלה

העבודות בפרויקט כוללות תכנון ובניית סכרים, חפירה ויציקת תעלות, בניית מאגר מים, כריית מנהרה, הנחת צינור מפל מים, סלילת דרכי גישה, התקנת טורבינות ובניית מבנה בית המכונות

שיכון ובינוי שבשליטת אריסון השקעות (57%) ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום התשתיות בחו"ל. החברה הודיעה היום (ד'), כי חברה בת של חברת סולל בונה ארצות חוץ אשר בבעלות מלאה של החברה, חתמה על חוזה לתכנון וביצוע תחנת כוח הידרו-אלקטרית בהספק של 85 מגה וואט, בגואטמלה. היקף החוזה נאמד ב-200 מליון דולר ומשך הביצוע המתוכנן הוא 32 חודשים.

העבודות בפרויקט כוללות תכנון ובניית סכרים, חפירה ויציקת תעלות, בניית מאגר מים, כריית מנהרה, הנחת צינור מפל מים, סלילת דרכי גישה, התקנת טורבינות ובניית מבנה בית המכונות.

מדובר בפרוייקט משמעותי לשיכון ובינוי, ששווי השוק שלה עומד כיום על 1.1 מיליארד שקל לאחר שאיבדה 60% בשנה האחרונה. שיכון ובינוי מתמודדת כיום גם על הקמת כביש מהיר ברומניה בהשקעה הנאמדת בחצי מיליארד אירו וכן במכרז גדול במונטנגרו בו עברה את שלב המיון המוקדם.

מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי, עפר קוטלר אמר כי "החוזה בגואטמלה מצביע על מעמדה המוביל של שיכון ובינוי בעולם, ומשתלב עם יעדיה החברה, להוביל את שווקי התשתית הגלובליים".