לבייב ובוימלגרין מוכרים את 80 הדירות שנותרו בפרויקט 20 PINE במנהטן בחצי מחיר - 796 אלף דולר בלבד בממוצע לדירה

המשווק של הפרויקט הוא הישראלי לשעבר מייקל שבו, המכונה "הרוצח של שוק הנדל"ן בניו יורק", אשר כבר באפריל 2007 ציין כי "75% מהדירות נמצאות בהליכי חתימה, וכולן במחיר הפתיחה", לאחר שפתח את משרדי המכירות 24 שעות ביממה, בצעד שעורר התרגשות רבה בשוק הנדל"ן במנהטן

בתחילת נובמבר 2008 חשף "גלובס" כי החברות שבשליטת לב לבייב ושעיה בוימלגרין אינן מצליחות למכור דירות בניו יורק בחודשים האחרונים במספר פרויקטים, חלקם משותפים וחלקם של כל חברה לכשעצמה. בסוף השבוע האחרון דומה כי השניים החליטו לנסות ולמכור בכל צורה את הדירות שנותרו, גם אם מדובר במכירת חיסול של מחצית מהמחיר, כך לפחות עולה מדיווח גל בלוג הנדל"ן Curbed New York.

לאחר הסכם ההיפרדות המתוקשר בין לבייב ובוימלגרין במיזמים המשותפים בארה"ב, הפרויקט המרכזי והגדול ביותר שנשאר עדיין בבעלות משותפת של לבייב ובוימלגרין הוא המבנה ברחוב פיין במנהטן (20 Pine Street), שנרכש בסוף 2004. המבנה בן 38 הקומות מצוי בלב האזור הפיננסי של מנהטן, בצמוד לבורסה בוול סטריט ובניינים ספורים מהיכן שעמדו מגדלי התאומים. כעת מעמידים השניים "גוש" של 80 הדירות שטרם נמכרו בבניין היוקרתי תמורת סכום של 63.7 מיליון דולר בלבד, סכום של כמחצית (51.5%) מהערך הנוכחי הרשמי של הדירות שעומד על 123.76 מיליון דולר. המחיר הממוצע לרוכש של כל הדירות יעמוד על כ-796 אלף דולר בלבד לדירה. ה-Curbed מסתמך על הודעת שיווק שנשלחה למשקיעים פוטנציאליים מטעם חברת ונצ'ר קפיטל פרופרטיז (Venture Capital Properties) המציע את הדירות, ולפיו המחיר המוצע של 63.7 מיליון דולר הוא השווי המדויק של החוב לבייב ובוימלגרין לבנקים בגין הפרויקט, ולכן לא יהיו מוכנים לרדת עוד מעבר לכך במחיר.

לבייב ובוימלגרין החליטו להסב את הבניין, שאכלס שנים רבות את משרדי בנק צ'ייס מנהטן, ל-413 דירות יוקרה לפיננסיירים (בעיקר רווקים וזוגות צעירים) שירצו לגור בצמוד למקום העבודה שלהם. כמעט 4 שנים חלפו מאז הרכישה, אולם, אם עד סוף 2007 נמכרו 319 דירות מתוך 413 הדירות (וחלקן מצויות עדיין בהגדרת תחת חוזה, אך המכירה לא הסתיימה), ברבעון הראשון של 2008 נמכרו רק 5 דירות (הנתון האחרון המופיע בדו"חות הרשמיים של אפריקה ישראל לבורסה), אולם מאז היזמים פשוט לא מצליחים למכור את 20% הנותרים, 3 שנים מאז החל שיווקן הרשמי, בינואר 2006.

לפי Curbed, מחיר השוק הנוכחי של הדירות עומד על 13,628 דולר למ"ר (1,266 דולר לרגל רבועה), אולם למי שיש 63.7 מיליון דולר פנויים כיום, ישלם רק 7,018 דולר למ"ר של דירה (652 דולר לרגל רבועה). לפי הבלוג, עד כה נמכרו 268 דירות במגדל ועל 65 דירות נוספות נחתם חוזה מכירה. יצוין כי כמו בפרויקטי יוקרה רבים אחרים בניו יורק, סגירתן של עסקאות בדירות הנכנסות לסטאטוס של "תחת חוזה" לוקחת חודשים רבים, בשל המצב הכלכלי.

המשווק של הפרויקט הוא הישראלי לשעבר מייקל שבו, המכונה "הרוצח של שוק הנדל"ן בניו יורק", אשר כבר באפריל 2007 ציין כי "75% מהדירות נמצאות בהליכי חתימה, וכולן במחיר הפתיחה", לאחר שפתח את משרדי המכירות 24 שעות ביממה, בצעד שעורר התרגשות רבה בשוק הנדל"ן במנהטן. אולם, נכון להיום, כאמור, שיעור המכירות בבניין, שנה ותשעה חודשים מאוחר יותר, עומד על 80%. עיצוב הפנים של הפרויקט נעשה בידי ארמאני-קאזה.