כנס השיווק 2009 של איגוד השיווק הישראלי ייפתח ביום ראשון הקרוב

הכנס, בחסות "גלובס", יציג התייחסויות של נציגים עסקיים בכירים ל"דבר הבא" בתחומי השיווק

כנס השיווק "2009 WHAT'S NEXT" של איגוד השיווק הישראלי, בחסות "גלובס", ייפתח ביום ראשון הקרוב במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, בהשתתפות בכירי המשק, אנשי שיווק ופרסום, בכירי ממשל, חברי הנהלות, נציגי התקשורת והמדיה ומקבלי החלטות במגזר העסקי והציבורי.

את הכנס תנחה קרן מרציאנו, והוא יעמוד בסימן "הדבר הבא" בשיווק, עם התייחסויות של נציגי עולם העסקים, כמו גם אנשי אקדמיה וממשל, לתחומים שונים ומגוונים: אינטרנט, סלולר, עיצוב, קמעונאות, מזון וכמובן - ניהול השיווק אחרי המשבר הכלכלי העולמי.

בכנס ישאו דברים בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה; וציפי לבני, מ"מ ראש הממשלה, שרת החוץ ויו"ר קדימה.

דוברים נוספים בכנס: דר' דוד פסיג, עתידן מאוניברסיטת בר-אילן, שיציג מודל שיווקי להבנת צרכני המחר; טל לייזר, טרנדולוגית, שתפרוס את משנתה בנושא "הדבר הבא: תם עידן הדיאט"; אלכס פדואה, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר, שיישא הרצאה בנושא "בואו נדלג על המגמה הבאה, זו שאחריה מעניינת יותר"; היזם והמשקיע יוסי ורדי, שיעסוק בנושא "עלייתה של הרשת הרגשית"; אלכס גלעדי, נשיא זכיינית ערוץ 2 קשת, שיתאר את סין של המשחקים האולימפיים; ויאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, שידבר על "דמיון, מעוף, יצירתיות וחוויה בקמעונאות החדשה".

בנוסף ישתתפו בכנס: גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט; גזי קפלן, מנכ"ל אסם; אילן שילוח, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון; אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה; ועדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל.

במהלך הכנס תציג תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, את "עוגת השיווק הישראלי 2008", ונתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, יציג את דירוג המפרסמים והפרסומאים הבולטים לשנת 2008.