ברצלונה הפרה הסכם שיווק עם חברת הטלוויזיה סוגקייבל ותשלם לה 57.2 מיליון אירו

על-פי ההסכם בין הצדדים, המועדון הספרדי היה אמור להעביר לחברה סכום קבוע של הכנסות משיווק ; בברצלונה טענו כי ההסכם חל רק על ההכנסות של המועדון מזכויות שידור של הצ'מפיונס ליג, ולא מסעיפים אחרים

מועדון הכדורגל של ברצלונה ייאלץ שלם 57.2 מיליון אירו לחברת הטלוויזיה סוגקייבל בגין הפרת הסכם בין הצדדים, כך פסק בית אתמול (ד') בית משפט בספרד.

על-פי ההסכם בין הצדדים, ברצלונה היתה אמורה להעביר לחברת הטלוויזיה סכום קבוע מדי שנה של הכנסות משיווק, כולל שימוש בתמונות ורשיונות לשיווק מוצרים, בין העונות 2003/04 ל-2007/08, מכל ענפי הספורט בהם השתתף המועדון - כדורגל, כדורסל ואפילו כדוריד.

בברצלונה טענו כי על פי הבנתם, ההסכם בין הצדדים חל רק על ההכנסות של המועדון מזכויות הטלוויזיה שנתקבלו מאופ"א בגין הופעות בצ'מפיונס ליג, ולא כללו ענפים אחרים וכספים שנכנסו למעודון מהסכמים שיווקים, תמלוגים עבור שימוש בתמונות וכו'.

בין המשפט פסק כי ברצלונה תשלם לסוג'כייבל 49.3 מיליון אירו ובנוסף עוד 16% מס, ובסך הכל 57.2 מיליון אירו.

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה, אמר כי הפסיקה לא תפגע במאזנים של הקבוצה, ואת הכסף היא תעביר באמצעות כספים שמגיעים לה בגין זכויות טלוויזיה מחברות אחרות - 30 מיליון אירו מחברת טלפוניקה ו-30 המיליון הנותרים מ-TV3, חברת הטלווזייה המקומית בקטאלוניה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט