אינפיניטי מתחילה את השיווק בישראל

המותג הושק היום רשמית עם מחירי החדרה אגרסיביים של החל מ-299 אלף שקל לדגם הספורט-סדאן G37 ועם קמפיין החדרה בהיקף של מיליון דולר

מותג היוקרה "אינפיניטי" של קבוצת ניסן החל היום רשמית את השיווק בישראל.

היבואנית, קבוצת קרסו, מתכוונת להשקיע סכום שמוערך בלמעלה מ-4 מיליון שקלים בהחדרת המותג לישראל והיא תשווק בשלב הראשון בארבעה דגמים: מכונית ספורט-סדאן, מכונית קופה, רכב כביש-שטח בגדול בינוני ורכב כביש-שטח גדול ומפואר.

בעקבות מו"מ של הרגע האחרון העניק היצרן ליבואן בישראל מחירי החדרה נמוכים משמעותית מהמתוכנן על דגם ה-G37 סדאן, עם מנוע 3.7 ליטר בהספק 320 כ"ס, שאמור להיות מוביל המכירות של המותג בישראל. מחיר הדגם יתחיל ב-299 אלף שקל, ויציב אותו בתחרות מול דגמים בסיסיים יותר של ב.מ.וו סדרה 3, אאודי A3, מרצדס C קלאס ועוד.

מחיר דגם הקופה, המבוסס על ה-G37, יתחילת בכ-380 אלף שקל. מחיר רכב הכביש-שטח בגודל בינוני EX37 עם הנעה כפולה, תא מפואר ומנוע בהספק 320 כ"ס, יתחיל ב-349 אלף שקל. הכביש-שטח הגדול FX יוצע במחירים של 459 אלף עד 600 אלף שקל.

החברה חשפה היום את קמפיין הפרסום שלה - שיעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד - ויתרכז בביצועי המכונית. אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי אמר כי "אנו רואים במשבר הכלכלי הזדמנות מצוינת לאתגר את קטגוריית מכוניות היוקרה הקלאסיות עם מותג רענן, צעיר ויוצא דופן. גם בשנת 2009 יהיו מכירות של רכבי יוקרה בישראל ואנו מתכוונים להוות אלטרנטיבה חדשה ונכונה בקרב קהלי היעד שבוחנים שינוי".

אינפיניטי