לפני הקריסה של נורטל: HOT הזמינה מהחברה הרחבה של 180 אלף קווי טלפון

הקריסה של נורטל מהשבוע שעבר אינה מחזקת את מעמדה של החברה במכרז שמקיימת HOT בימים אלה על מכרז למתג שירותים חדש ומתקדם

האם העסקה של HOT ונורטל עומדת בסימן שאלה לאור מצבה של האחרונה? HOT ביצעה רק לאחרונה הזמנה נוספת של 180 אלף קווים מנורטל בעקבות התרחבות הרשת והגידול במספר המנויים ברשת הטלפוניה. יחד עם זאת, הקריסה של נורטל מהשבוע שעבר אינה מחזקת את מעמדה של החברה במכרז שמקיימת HOT בימים אלה על מכרז למתג שירותים חדש ומתקדם. מכרז זה מעוכב כבר למעלה משנה, אך בתקופה הקרובה הוא צפוי לצאת לפועל.

ההזמנה להרחבת הרשת מנורטל, שהיא ספקית המתגים של HOT, באה לפני שהיה ברור למישהו שנורטל הולכת לקרוס. מכיוון ש-HOT היא השחקן היחיד הגדול בשוק שממשיך לעבוד עם נורטל על הסכמים חדשים והתרחבות עתידית, עלה ב-HOT חשש כבד לגבי התמיכה שתספק לה החברה הקורסת. בין הצדדים התקיימו שיחות הבהרה, במהלכן הודיעה נורטל כי היא ממשיכה את פעילותה כרגיל למרות הפנייה לבית המשפט בארה"ב להגנה מפני נושים.

המכרז למתג השירותים החדש של HOT בטלפוניה אמור היה לקדם את החברה כך שתציע שירותים חדשים שאין למתחרותיה. אלא שהמכרז עוכב כמה וכמה פעמים מסיבות לא מובנות והחברה נותרה עם שירות טלפוניה בסיסי, שתכונותיו לא מתקרבות לרמת השירותים שמציעות החברות המתחרות כמו 012 סמייל, למשל. ל-HOT יש 450 אלף מנויי טלפוניה.