הכדורגל (שוב) לא מעניין אף אחד: רייטינג נמוך למשחק בין מכבי נתניה למכבי ת"א

המשחק בין מכבי נתניה למכבי ת"א, ששודר אמש בערוץ 10, הביא רייטינג של 11.1% בלבד - ההתמודדות הכי פחות נצפית בליגת העל מאז אוקטובר, וגם הכי פחות נצפית מאז עבר המשחק המרכזי לימי שני

ככל הנראה, נתוני הצפייה במשחק המרכזי של ליגת העל אתמול (ב') בין מכבי נתניה למכבי ת"א (0-1) אכזבו קשות את קברניטי ערוץ 10. ההתמודדות, במסגרת המחזור ה-16, רשמה רייטינג ממוצע של 11.1% בלבד בקרב משקי בית יהודיים.

אלו אחוזי הצפייה הנמוכים ביותר מאז חודש אוקטובר, אז המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל פ"ת במחזור ה-6 הביא רייטינג של 8.9% בלבד. אותו משחק היה גם האחרון ששודר בימי ראשון, כך שלמעשה, המשחק של אתמול הוא הכי פחות נצפה מאז עבר המשחק המרכזי לימי שני. כעת, עומד הרייטינג הממוצע של משחקי ליגת העל העונה על 12.9%. הרייטינג הממוצע אשתקד היה 13%.

אגב, משחקים בין מכבי נתניה למכבי ת"א כנראה לא מעניינים כל כך את הציבור, אם לוקחים בחשבון שגם המשחק בסיבוב הראשון בין הקבוצות היה נקודת שפל מבחינת הרייטינג - רשם 7.7 אחוזי צפייה בלבד, המשחק השני הכי פחות נצפה בעונת 2008/09.

ההתמודדות אתמול הגיעה למקום השמיני בלבד בדירוג התוכניות הנצפות של יום שני. היא נצפתה על-ידי 172.6 אלף בתי אב בישראל, ונתח הצפייה (share) אצל כלל צופי הטלוויזיה עמד על 16.2%. התוכנית הנצפית ביותר אתמול היתה "עובדה", ששודרה בקשת, והביאה לערוץ 2 רייטינג של 27.9%.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט