לאחר הפחתת השכר: משרד רוה"ח דלויט-בריטמן-אלמגור-זהר מצרף 5 שותפים חדשים

רו"ח אילן בירנפלד, שותף מנהל במשרד: "מדובר בצעד אסטרטגי בעל משמעויות לפיתוחה העסקי של הפירמה" ; בתחילת דצמבר הודיעה הפירמה על הפחתת שכר רוחבית בגובה 5%-10% לעובדיה, כהיערכות למשבר הכלכלי

חודש בלבד לאחר שפירמת רוה"ח והייעוץ Deloitte-בריטמן-אלמגור-זהר הודיעה על הפחתת שכר רוחבית בגובה 5%-10% לעובדיה, תוך היערכות למשבר ולשם הימנעות פיטורים, היא מצרפת 5 שותפים חדשים למעגל השותפות. צירוף השותפים החדשים - רוה"ח רן פלדבוי, סיגל אדניה-קפון, אלונה מירון, אמיר וידר ועו"ד ג'קי חולי - נעשה במסגרת תוכנית רב שנתית לטיפוח שדרת הניהול הבכיר של הפירמה, אותה לא זנחה הפירמה גם בתקופת השפל הנוכחית. בנוסף, מינתה הפירמה בתחילת החודש 3 דירקטורים חדשים. עם המינוי מעסיקה הפירמה כ-70 שותפים ודירקטורים ולמעלה מ-1,000עובדים.

רו"ח אילן בירנפלד, שותף מנהל ב-Deloitte, מסביר כיצד מתיישבת הפחתת השכר האחרונה עם צירוף השותפים החדשים לשותפות, צעד המחייב חלוקת הרווחים גם איתם: "הפחתת השכר שנעשתה הינה צעד טקטי נקודתי של הפחתת עלויות לנוכח המציאות העכשווית והינו צעד לטווח קצר בלבד. מינוי שותפים הוא צעד אסטרטגי בעל משמעויות ארוכות-טווח לפיתוחה העסקי של הפירמה ולקידום השירות ללקוחותינו".

* האם זה נבון לצרף שותפים בתקופת שפל למעגל השותפות?

"אנו רואים במינוי שותפים צעד אסטרטגי ועסקי בעל משמעויות ארוכות טווח. התחומים בהם מונו השותפים הם כאלו שגם בעיתות משבר כמו הנוכחי, ואולי דווקא לאור המציאות החדשה, פעילים מאוד, מציעים ערכים ללקוחותינו וזקוקים למובילי דרך בדמותם של אותם שותפים. השנה אף צורפו יותר שותפים מאשר בשנים קודמות והדבר תואם את התוכנית העסקית של הפירמה גם לאחר ההתאמה המתחייבת למציאות החדשה".

* מה מעמדם של השותפים?

"שותף הוא שותף הוא שותף".

* הם שותפים ברווחים?

"מנגנוני ההשתכרות הם עניינים פרטיים".

בירנפלד גאה בכך שרובם המכריע של השותפים החדשים שמונו צמחו מתוך שורות הפירמה."זה משקף את תפיסת הפירמה, הדוגלת בשימור וטיפוח המשאב האנושי, ובכלל זאת כמובן שדרת הניהול, שהינה חוליית הליבה של הארגון".

רו"ח רן פלדבוי (37) הצטרף ל-Deloitte לפני 12 שנה, בתחילת דרכו המקצועית, ומשמש כיום ראש תחום הביטוח והפנסיה במגזר הפיננסי.

רו"ח סיגל אדניה-קפון (38), המובילה את תחום ליווי העסקאות בקבוצת הייעוץ הכלכלי, עובדת בפירמה 12 שנה.

רו"ח אלונה מירון (43) הצטרפה ל-Deloitte לפני תשע שנים, לאחר שמילאה תפקידים בכירים ברשות המסים. כיום היא עומדת בראש מחלקת ליווי עסקאות בינלאומיות בחטיבת המס.

עו"ד ג'קי חולי (40), בעל ותק של 9 שנים בפירמה, משמש כשותף מיסוי בינלאומי ומנהל מחלקת מחירי העברה. בעבר שימש אחראי על דסק ישראל ב-Deloitte הולנד.

רו"ח אמיר וידר (42), שותף בחטיבת הביקורת במגזר הנדל"ן, הצטרף לפני שנתיים למשרד זהר את זהר, שמוזג אל תוך Deloitte לפני כשנה.

3 הדירקטורים החדשים שמונו הם רו"ח רחלי בן-משה (36), שמונתה לדירקטורית בקבוצת ניהול הסיכונים; שמעון צימבליסט (35), שמונה לדירקטור במחלקת ניהול סיכוני טכנולוגיית מידע; ורו"ח אבי קיסר (38), שמונה לדירקטור בחטיבת הביקורת במגזר הפיננסי.