החל השיווק של טויוטה אוונסיס החדשה; הקורולה ה"רגילה" תעלה 125 אלף שקל

האוונסיס תשווק עם מנוע 2 ליטר חדש ותיבת הילוכים רציפה ומתוחכמת בקבוצה 4 ; באפריל יחל השיווק של גרסת הציים של הקורולה האוטומטית ומאוחר יותר גם של מיניוואן 5+2 מקומות על בסיס הקורולה

[להרשמה לניוזלטר רכב]

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, משיקה רשמית בישראל את הדור החדש של ה"אוונסיס". המכונית ניצבת על פלטפורמה חדשה ומצוידת במנוע 2 ליטר חדש, שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה (CVT) מתוחכמת עם מצב "חיסכון", "ספורט" ומצב ידני, שמאפשר החלפה בין 7 הילוכים מקובעים.


המנוע אמור להיות חסכוני משמעותית מקודמו ומתאפיין בפליטת CO2 של 164 גרם בלבד לק"מ אחד הערכים הנמוכים ביותר בקבוצת ה-2 ליטר. המכונית מיובאת לישראל בתי תצורות מרכב סדאן וסטיישן וברמת גימור אחת.

טויוטה אוונסיס

דגם הסדאן, שמשתייך לקבוצת שווי שימוש 4 במחיר של 147 אלף שקל כולל צבע מטאלי, מגיע עם חבילת אבזור מקיפה שכוללת בין השאר 7 כריות אוויר, מערכת ESP מדור חדש שמקושרת גם למערכת ההיגוי, בקרת אקלים, כריות ראש אקטיביות, מחשב דרך ומערכת קול נשלטים מההגה, בלם יד חשמלי (ללא מוט) ועוד. דגם הסטיישן, עם מנוע, תיבת הילוכים ואבזור דומים, יעלה 159 אלף שקל. בחברה מעריכים כי היא תצליח להעלות השנה כ-1500 מכוניות מסוג זה על הכביש.

טויוטה אוונסיס

טויוטה אוונסיס

הקורולה ה"רגילה" תעלה 125 אלף שקל

במקביל חשפה החברה פרטים על שיווק הקורולה האוטומטית. המכונית תימסר החל מפברואר ותוצע בשלב הראשון בדגם "פרטי" (GLI) שמשתייך לקבוצה 3 במחיר של כ-125 אלף שקל כ-11 אלף שקל יותר מהגרסה המקבילה של הקורולה בעלת הגיר "הרובוטי", ששיווקה יימשך במקביל.

הדגם החדש יוצע עם מנוע זהה לקיים, עם תיבה בת 4 מהירויות ועם מערכת בקרת יציבות ESP כסטנדרט. באפריל תגיע לישראל גם גרסת הציים "סאן" של הקורולה האוטומטית החדשה אם כי בחברה עדיין לא מתחייבים על מחיר.

טויוטה קורולה 2008

לקראת הקיץ תנחת בארץ גם גרסת ה"וורסו" החדשה של הקורולה, שתיחשף רשמית רק בתערוכת ז'נבה במרץ. הגרסה בתצורת מיניוואן עם 5+2 מקומות ישיבה תגיע עם מנוע 1.8 ליטר ותיבה רציפה מקבילה לזו של האוונסיס והיא מיועדת להימכר בקבוצה 4. במהלך הרבעון השלישי תנחת בישראל גם הגרסה האירופאית של הטויוטה "פריוס" ההיברידית החדשה.