שוב שינוי ארגוני בפסגות: עודד ענבר, מנכ"ל חברת הגמל, יסיים את תפקידו

במקומו ימונה לתפקיד חגי בדש, כיום סמנכ"ל שיווק קרנות הנאמנות של פסגות ; שינויים יבוצעו גם במערך השיווק והמכירות

שינויים ארגוניים בבית ההשקעות פסגות: עודד ענבר, מנכ"ל חברת הגמל, יסיים את תפקידו, ובמקומו ימונה חגי בדש, שמשמש כיום כסמנכ"ל השיווק של קרנות הנאמנות של פסגות. השינויים נעשים בעיקר על רקע ההיערכות של פסגות לקליטת נכסי קופות הגמל של פריזמה.

שינויים נוספים שיתבצעו בפסגות, בניהול רועי ורמוס, הם במערך השיווק והמכירות, המושתת על שלושה ערוצי הפצה - ערוץ השיווק של קרנות הנאמנות ותעודות הסל מול יועצי ההשקעות בבנקים, ערוץ שיווק של מוצרי פסגות דרך סוכני ביטוח וערוץ הפצה ישיר.

במקום בדש ימונה טל קדם לסמנכ"ל לקוחות ומכירות וינהל את ערוץ ההפצה מול יועצי ההשקעות בבנקים ואת מערך השיווק ללקוחות ישירים. קדם ישמש בשני תפקידים שמאוחדים כעת לאחד. קדם שימש עד עתה כסמנכ"ל ערוץ ההפצה של הלקוחות הישירים בלבד. את ערוץ ההפצה מול סוכני הביטוח ימשיך לנהל עומר גטניו.

בנוסף, תוקם יחידת מחקר חו"ל, בניהול דורון צור. המחלקה תעסוק במחקר של מניות ואג"ח בחו"ל לצרכי ניהול ההשקעות הפנימי של הבית וכן לשם הפצת סקירות. בספטמבר 2007 רכשה פסגות את בית ההשקעות קומפס, בראשה עמד צור ומאז הוא המשיך וימשיך לשמש כמנכ"ל קומפס.

השינוי המשמעותי ביותר הוא בחברת הגמל שבקרוב ינוהלו בה נכסים בהיקף של 40 מיליארד שקל. ענבר, 35, הגיע לפסגות לפני יותר משנה, במטרה לנהל את נכסי קופות הגמל של פסגות, עוד טרם רכישת גדיש. למרות שהוצע לו לנהל את פעילות הפנסיה של פסגות, ענבר בחר שלא לקבל את התפקיד והוא צפוי לעזוב את פסגות בעוד מספר חודשים.

מעבר לעובדה כי עבור בדש מדובר בקידום משמעותי, מינוי של בדש, איש שיווק ומכירות, לתפקיד מנכ"ל חברת הגמל, מעיד על תפיסה שקיימת כבר היום בחברות אחרות, כדוגמת כלל גמל. הנכסים מנוהלים על-ידי מנהלי השקעות, ולכן יש צורך במנהל שהאוריינטציה שלו היא שיווקית. ענבר הוא איש תפעול במקור ובתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל כלל גמל. גם דן פנחסי, מנכ"ל כלל גמל, בא מתחום השיווק והמכירות ובדש שימש כסמנכ"ל שיווק של קרנות הנאמנות.