דודי סלע נפרד מאוסטרליה עם 33.6 אלף דולר

הודח הבוקר בסיבוב השלישי של טורניר הגראנד סלאם על ידי המדורג 5 בעולם - ג'ו ווילפורד טסונגה הצרפתי ; סלע, שיעלה לאיזור המקום ה-80 בעולם בזכות נקודות הדירוג שצבר: "בסך הכל זה היה טורניר טוב מבחינתי"


דודי סלע סיים את דרכו באליפות אוסטרליה הפתוחה עם פרס ניחומים של 33,650 דולר (הפרס השני בגובהו בקריירה שלו), לאחר שנכנע לג'ו ווילפריד טסונגה הצרפתי בסיבוב השלישי, 6:4, 6:2, 1:6, 6:1. סלע (106 בעולם) הצליח לצאת מפיגור של 2:0 במערכות ולזכות במערכה השלישית תוך הפגנת טניס נפלא (1:6). עם זאת טסונגה (5 בעולם), שאשתקד הדהים כשהעפיל עד למשחק הגמר של הגראנד סלאם מול נובאק דיוקוביץ', שבר פעמיים ברציפות במערכה הרביעית אותה הכריע בקלות, 1:6 ו-1:3 במשחק כולו.

לסלע זהו הישג השיא בקריירה. "הייתי מאוד לחוץ והוא לא נתן לי לשחק את הטניס שלי כי הוא מכה ממש חזק", סיכם סלע בשיחה עם אתר ספורט 5. "לא ניצלתי את ההזדמנויות שהיו לי ובמערכה הרביעית כבר לא היו לי רגליים לדחוף. טסונגה שחקן מצוין. בסך הכל זה היה טורניר טוב מבחינתי, ואני מקבל להמשיך בצורה סולידית בכל שבוע, בלי עליות וירידות.

"יש לי עוד הרבה על מה לעבוד במשחק שלי ויש לי גם הרבה מוטיבציה", סיכם סלע, שיעלה לאיזור המקום ה-80 בעולם בעזרת 115 נקודות דירוג שצבר באליפות.