עיריית ירושלים גייסה 240 מיליון שקל לבניית "הארנה" - היכל הספורט שייבנה בעיר

(עדכון) ההיכל, שישמש כאולם הכדורסל הביתי החדש של הפועל ירושלים, יכלול בעתיד גם בריכה אולימפית ומגרש טניס ; הפיס יישא בעיקר העלויות - 200 מיליון שקל, הטוטו והעיירה יתחלקו ביתר

עיריית ירושלים הצליחה לגייס את כל התקציב שדרוש לה כדי להשלים את בניית היכל הספורט הרב תכליתי - ה"ארנה", שאמור לשמש כמגרשה הביתי של הפועל ירושלים. עלות הקמת "הארנה" נאמדת בלמעלה מ-240 מיליון שקל. מפעל הפיס יהיה המממן העיקרי של הפרויקט, וישקיע כ-200 מיליון שקל בבנייה. הטוטו ישקיע כ-20 מיליון שקל, ועיריית ירושלים אמורה לאשר ביום חמישי עוד כ-21 מיליון שקל מתקציבה.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') בעיריית ירושלים, הציג ראש העירייה החדש, ניר ברקת, את תוכנית הבנייה שאמורה להסתיים בתוך 36 חודשים. ההיכל, שיוקם מזרחית לאצטדיון טדי, יהיה קומפלקס ספורט שיכלול מרכז טניס ובעתיד בריכה אולימפית. הפרויקט, שיבוצע באמצעות חברת "מוריה", ישתרע על שטח של 35 אלף מ"ר. בשלב ראשון הוא יכלול כ-5,600 מושבים, כשבשלב שני יהיו בו 10,000 מושבים. כמו כן, יכלול ההיכל מתקני קבוצות, חדר כושר, מתקנים שונים, אזור עיתונות ומזנונים.

ניר ברקת אמר היום: "היכל הפיס לספורט (ה"ארנה") יסייע לצמיחה כלכלית ולחיזוק מעמדה הכלכלי של העיר, בכך שיאפשר קיום אירועים גדולים בירושלים שאין כיום אפשרות לקיימם בבירת ישראל - דוגמת הפיינל-פור הישראלי והאירופי".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט