הותר לפרסום: ארי שמאי הוא עורך הדין ששמו נקשר בפרשת הנער שנוצל מינית

(עדכון) - שמו של שמאי הותר לפרסום לבקשתו, לאחר שהתברר כי אין יסוד לחשד לעבירות מין שהועלו נגדו בתחילה ; עם זאת, שמאי עדיין חשוד בהחזקת סם מסוכן שלא לשימוש עצמי ובהדחת קטין לשימוש בסם

היום (ב') הותר לפרסם כי ארי שמאי (44) הוא עורך הדין ששמו נקשר בפרשת הנער בן ה-13 שנוצל מינית. שמו של שמאי הותר לפרסום לבקשתו, לאחר שהתברר כי אין יסוד לחשד לעבירות מין שהועלו נגדו בתחילה. עם זאת, שמאי עדיין חשוד בהחזקת סם מסוכן שלא לשימוש עצמי ובהדחת קטין לשימוש בסם.

שמאי נעצר בעת ששהה בדירתו של חשוד מרכזי אחר בפרשה, בשעת מעצרו. ברשותו נתפסו כדורי "חגיגת" שהודה שקנה בפיצוצייה. בדירה שהה גם נער בן 17, שטען כי שמאי ביצע בו מעשה מגונה. על השולחן נמצאה אבקת סם, שכנראה הוצאה מכדורי החגיגת.

בחיפוש שנערך בדירתו ובהסכמתו נמצאו בתוך תיק 15 גרם קוקאין, שלטענת שמאי אינם שלו וכן כ-180 כדורי "חגיגת". מלכתחילה הכחיש שמאי כל קשר לנער או מגע מיני איתו. פרקליטו, עו"ד אבי חימי, טען כי החשדות המיוחסים לו מופרכים. "לפעמים אדם נמצא במקום לא מקום ובביש-מזל".

לשמאי יוחסו חשדות לקבלת שירותי זנות מקטין, מעשה מגונה בקטין, הדחת קטין לשימוש בסמים מסוכנים והחזקת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית.

מעצר-בית

למרות החשדות החמורים, השופט בני שגיא סירב להאריך את מעצרו ושיחררו למעצר-בית מלא. הוא ציין כי אין כל חשד סביר למגע מיני בכפייה עם הנער, ומאחר שהנער בן יותר מ-16, הרי שאם היה מגע בהסכמה - אין בכך עבירה.

אתמול (א') הגישה המשטרה ערר על ההחלטה שלא להתיר לפרסום את שמות כל החשודים, ובהם פיזיולוג ספורט מוכר וכן בכיר בחברת תקשורת, ובבקשה ציינה כי הוסרו החשדות נגד שמאי בנוגע לעבירות המין. מנגד ציינה כי התחזקו החשדות בנוגע לשאר החשודים, לביצוע עבירות מין בנערים נוספים. שמאי מיהר לבקש היום להתיר את פרסום שמו.

שמאי מוכר כדמות צבעונית ופרובוקטיבית, בעיקר בתחום העיתונות והספורט. במארס שעבר הוא הותקף על-ידי רעולי פנים שלא נתפסו עד היום. גם הרקע למעשה טרם הוברר.

ארי שמאי