סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של סטודיו C עוזב את משרד הפרסום גלר-נסיס וחוזר ליהושע TBWA שטיפל בתקציב בתחילת שנות ה-2000 - כך נודע ל"גלובס".

ניהול התקציב בגלר-נסיס עמד כבר בעבר בסימן שאלה, כשסטודיו C יצא למכרז בו השתתפו משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, טמיר-כהן וראובני-פרידן. בסופו של דבר הוקפא המכרז בגלל השינויים בבעלות החברה, במסגרתם נכנסו קבוצת שחר קז וחברת ההשקעות אמריקה-ישראל שבבעלות דני מריאן ושמשון הראל לשותפות בסטודיו C, והותירו את דליה לוי מייסדת הרשת עם חלק קטן של המניות.

אך גם טרום הקפאת המכרז הייתה לסטודיו C היסטוריה "עמוסה" במשרדי פרסום, כמו גם במשרדי יחסי ציבור. שנתיים קודם למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום יהושע TBWA, שהחזיק בו במשך כחמש שנים. אחריו הועבר התקציב למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שהחזיק בו למשך חודשים ספורים, ומשם הוא הועבר למשרד הפרסום גלר-נסיס.

כיום מונה הרשת 35 סניפים בפריסה ארצית עם כ-25 אלף לקוחות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון.