קרסו מוטורס נערכת למיתון

השיקה היום מיניוואן ומשפחתית קומפקטית "במחירי מיתון", וג'יפ אופנתי עם מנוע 2.5 ליטר במחיר שמתחיל ב-155 אלף שקל

[להרשמה לניוזלטר רכב]

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, השיקה רשמית שלושה דגמים חדשים. שניים מהדגמים מתומחרים להתחרות בחלק התחתון של שוק כלי הרכב המשפחתיים וכלי הרכב "למשפחות גדולות".

הדגם הראשון הוא המיניוואן רנו לוגאן "MCV" שהוא הנציג הראשון בארץ של המותג העממי "לוגאן" שמיוצר על ידי חברת הבת הרומנית של רנו "דאצ'יה". הרכב כולל שבעה מקומות ישיבה ומגיע לארץ עם מנוע 1.6 ליטר בנזין בהספק 105 כ"ס ועם תיבת הילוכים ידנית בלבד. מחירו, 107 אלף שקל, מציב אותו בקבוצת שווי שימוש 2 כרכב 7 מקומות הזול ביותר בשוק הרכב.

רנו

במקביל החל השיווק של המשפחתית הקומפקטית רנו "סימבול", שמיוצרת במפעלי רנו בטורקיה. המכונית, בתצורת סדאן, מיועדת להתחרות בדגמים דוגמת קיה ריו, יונדאי אקסנט ועוד. היא מגיעה עם מנוע 1.6 ליטר ועם תיבת הילוכים אוטומטית בת 4 מהירויות ונמכרת במחיר התחלתי של 99 אלף שקל נמוך יותר מרוב המתחרות המקבילות. בחברה מעריכים כי ימכרו השנה כאלף יחידות של הרכב.


בפלח רכבי הפנאי השיקה קרסו את רכב הכביש-שטח הקומפקטי "קוליאוס", שפותח ומיוצר על ידי החטיבה הדרום-קוריאנית של רנו-ניסן (סמסונג מוטורס לשעבר). הרכב מצויד בהנעה כפולה-קבועה או קדמית ובתא נוסעים מאובזר. מחיריו ינועו בין כ-155 אלף שקל לדגם ללא הנעה כפולה ועד 199 לדגם עם הנעה כפולה. כל הדגמים מצוידים במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, בתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות ובאבזור בטיחותי תקני שכולל 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות.

רנו