ענקית הקמעונאות הבינלאומית, פרוקטור אנד גמבל דיווחה היום (ו') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט על זינוק של 53% ברווחיה ברבעון הפיסקאלי השני, העלייה ברווחים קיבלה חיזוק מכיוונו של מכירת מותג הקפה של החברה, פולג'רס. רווחיה הסתכמו ב-5 מיליארד דולר או 1.58 דולר למניה, כאשר 63 סנט מסך הרווחים מיוחסים למכירת עסקי הקפה. החברה עמדה בציפיות האנליסטים.
מכירותיה של P&G ירדו ב-3% והסתכמו ב-20.37 מיליארד דולר. החברה מוכרת מוצרים רבים המוכרים לנו מהסופרמרקט ובהן מוצרי ניקיון והגיינה כגון אבקות כביסה, שמפו, סכיני גילוח, משחות שיניים וחיתולים חד פעמיים כולם בעלי שמות מותג מוכרים.
נזכיר כי בחודש שעבר אזהירה החברה כי מכירותיה יהיו נמוכות יותר מהיעד שהציבה לעצמה החברה , וזאת מאחר ורשתות הקמעונאות מצמצמות ברמות המלאי על רקע המיתון והאבטלה הגואה שמביאים את הלקוחות לצמצם בהוצאותיהם.
מנכ"ל החברה אמר כי החברה היא עמידה בפני מיתון אך אינה חסינה מפניו. מניית החברה היתה אחת המניות היציבות יחסית מבין המניות הנסחרות במדד הדאו ג'וונס, וירדה במהלך השנה האחרונה ב-10%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.