רקטת קסאם התפוצצה הבוקר דרומית לאשקלון, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

בסביבות השעה 7:00 נשמעה בעיר אזעקה, ורקטה נורתה לעבר העיר מצפון רצועת עזה; עד כה לא ידוע על תגובת צה"ל לירי הקסאם ; אמש התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

רקטת קסאם התפוצצה הבוקר (שבת) דרומית לאשקלון, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לתושבי אשקלון הסיוט של מבצע "עופרת יצוקה" חזר הבוקר, כאשר בסביבות השעה 7:00 נשמעה בעיר אזעקה, ורקטה נורתה לעבר העיר מצפון רצועת עזה. עד כה לא ידוע על תגובת צה"ל לירי הקסאם.

ביום חמישי נפלו באזור שדרות לפחות שתי רקטות קסאם, כולן בשטחים פתוחים, ולא גרמו לנזק או לנפגעים. אזעקת "צבע אדום" נשמעה בשדרות וביישובי המועצה האזורית שער הנגב. אמש התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתגובה לירי בימים האחרונים, פגע חיל האוויר בחאן יונס במוחמד עוודה חמדאן סמירי (25), מי שעמד אחרי הפיגוע בו נהרג נגד צה"ל ביום שלישי ונפצעו שלושה. סמירי היה מעורב בפיגוע נוסף נגד חיילי צה"ל, במרס בשנה שעברה, גם כן באזור כיסופים.

בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי תקף צה"ל פעם נוספת ברצועת עזה. מטוס של חיל האוויר פגע באתר לייצור אמצעי לחימה בתגובה לשיגור הרקטה אמש לעבר המועצה האזורית אשכול.

ביום שלישי דיווחו הפלסטינים כי חיל האוויר ירה לעבר אופנוע בחאן יונס. על פי הדיווח האופנוען שהיה מעורב בפיגוע נהרג, ופלסטיני אחר נפצע.