קבוצת כותרת מקימה יחידה חדשה לסיוע ליצואנים: "שער לסין"

"שער לסין" תמקד את פעילותה בסיוע ליצרנים ישראליים באיתורם של קווי ייצור איכותיים, יעילים וזולים בסין ובסיוע ליצואנים ישראליים באיתור שותפים עסקיים בסין לצורך חדירה לשוק הסיני ; הירשמו לניוזלטר עסקים מתעוררים - הזדמנויות עסקיות ברחבי הגלובוס

בראש היחידה יעמוד אבי וינברגר, מוותיקי תעשיית האלקטרוניקה בישראל

קבוצת התקשורת השיווקית ויחסי הציבור "כותרת" בניהולם של יורם ברוש וניסו כהן, מקימה יחידה חדשה לסיוע ליצואנים: "שער לסין". בראש היחידה יעמוד אבי וינברגר, מוותיקי תעשיית האלקטרוניקה והמוליכים למחצה בישראל.

"שער לסין" תמקד את פעילותה בסיוע ליצרנים ישראליים באיתורם של קווי ייצור איכותיים, יעילים וזולים בסין ובסיוע ליצואנים ישראליים באיתור שותפים עסקיים בסין לצורך חדירה לשוק הסיני או לחבירה עסקית לצורך שיווק משותף של מוצרים שפותחו בישראל.

ראש יחידת "שער לסין" בקבוצת כותרת אבי וינברגר אומר, כי "סין של המאה העשרים ואחת עברה קפיצת מדרגה אדירה ברמת האיכות של קווי הייצור. מעטים יודעים כי כמעט כל המותגים המובילים בעולם מייצרים כיום בסין, כולל חברות ידועות כדוגמת ג'נרל אלקטריק, דלונגי, הובר, אלקטרולוקס ועוד. אפילו חברת אפל מייצרת את כל מוצריה ממחשבים ועד מכשירי אייפוד ואייפון - בסין".

האתגר האמיתי העומד בפני יצרנים ויצואנים, מוסיף אבי וינברגר, הוא לאתר מבין עשרות אלפי מפעלי הייצור בסין את המתאימים ביותר לשיתוף פעולה עסקי מבחינת איכות הייצור, עמידה בזמנים ואמינות עסקית.

אבי וינברגר פועל מזה כעשור בסין ויצר בה רשת היכרויות עניפה, שאותה הוא יעמיד לרשות לקוחות "שער בסין". בעבר, ניהל אבי וינברגר את מחלקות המוליכים למחצה והמחשבים במוטורולה ישראל. לאחר שפרש ממוטורולה, ייסד וניהל חברה ששיווקה בישראל מחשבי מקינטוש, ציוד היקפי וגאדג'טים מתוצרת סין והמזרח. אבי הוא מהנדס אלקטרוניקה ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.