GPS שומר מצוות: מלבד הכוונה יקבלו הנוסעים גם את תפילת הדרך וברכת המזון

חברת Mio Technologies משיקה את "מיו מאמין" ; בבסיס הנתונים של המכשיר אין כל מסעדה שאיננה כשרה ; במאגר 3,360 בתי-כנסת, 280 מקוואות, מעל 300 מוסדות חינוך דתי ו-460 בתי-קברות

חברת Mio Technologies, יצרנית GPS, השיקה היום (ב') את 'מיו מאמין' מכשיר GPS ייעודי לציבור המסורתי-דתי, השומר תורה ומצוות. מחיר המכשיר - החל מ-990 שקל.

המכשיר פותח במשך כשנה והוא מציע פתרון לשומרי מסורת הן בתחום הניווט והן בתחומים מגוונים אחרים של אורח החיים המסורתי. המכשיר הייעודי יוצע בשלושת דגמי סדרת Moov החדשה: 200, 300 ו-360. המכשירים ישווקו על ידי רונלייט, נציגתה הבלעדית של Mio בישראל כבר במהלך החודש.

מערכת הניווט של המכשיר כוללת אלפי נקודות עניין חשובות לשומר המצוות בהן: כ-2,000 מסעדות כשרות וכשרות למהדרין (אין בבסיס הנתונים כל מסעדה שאיננה כשרה) 3,360 בתי כנסת, 280 מקוואות, מעל 300 מוסדות חינוך דתי, 460 בתי קברות ו-200 מקומות קדושים.

בנוסף לניווט מיועד המכשיר לספק פתרון כולל לאורח החיים של שומרי המצוות: תפילת הדרך - טקסטואלית וקולית, ברכת המזון בשתי גרסאות נפרדות - אשכנזית וספרדית, תהילים בחלוקה לפי ימים, סידור שחרית, מנחה וערבית ולוח שנה עברי.

לצורך התאמה מלאה לדרישות ההלכה והמנהגים של ציבור שומרי המצוות ננקטה הקפדה יתירה במגוון תחומים: הוראות הניווט הקוליות בקול גברי בלבד, אין פונקצית טלפון ואין אפשרות גלישה באינטרנט.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, אמר: "זוהי בשורה חדשה לקהל של מיליוני שומרי מצוות. הוכח כבר כי ניתן להתאים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאורח החיים המסורתי ולשמור על מלוא היכולות שלה".

מיו מאמין מכשיר GPS