קוקה-קולה מתכננת להסיר את המילה "קלאסי" ממארזי מוצר הדגל שלה בארה"ב, במטרה למשוך קהל צרכנים רחב יותר - כך דיווח כתב עת המכסה את תעשיית המשקאות הקלים.
השינוי יתבצע "במסגרת תוכנית ואסטרטגיה רחבים יותר להחייאת המותג", כתב 'בווראג' דייג'סט', בהסתמך על דבריו של הנדריק סטקהאן, נשיא קוקה-קולה פעילות המשקאות הקלים המוגזים של קוקה-קולה בצפון אמריקה.
בכתבה צוטט סטקהאן כאומר שהסרת המילה "קלאסי" עשויה לקדם את כוח המשיכה של קוקה-קולה בקרב צרכנים צעירים, מכיוון "שיש אנשים שמפרשים את המילה הזו כמו מילה המתייחסת למכונית משובחת מהעבר". עד למועד פרסום הכתבה לא ניתן היה להשיג את תגובת אחד מדוברי קוקה- קולה.
'בווראג' דייג'סט' דיווח שקוקה-קולה כבר מוכרת חלק מבקבוקי קוקה-קולה שעליהם לא מופיעה המילה "קלאסי". קוקה-קולה הוסיפה את המילה "קלאסי" לשם המותג שלה ב-1985, לאחר שהשיקה את 'קוקה-קולה החדש', שנוסחת הייצור שלו שונה מזו של המשקה המקורי.
ב-2007 נמכרו כ-1.7 מיליארד מארזי קוקה-קולה קלאסי בסופרמרקטים, דראג סטורס וחנויות נוחות בארה"ב, על-פי נתוני 'בווראג' דייג'סט'.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.