הוועדה המקומית ראשון לציון ממליצה למחוזית לדחות ההתנגדויות לתוכנית איקאה המצומצמת במעוין שורק

מדובר בתוכנית שלא מאפשרת את הקמת המרכז המסחרי של גזית גלוב ישראל ; יצוין, כי שלב רכישת החוברות למכרז החדש שהוציא מינהל מקרקעי ישראל לחכירת המתחם במעוין שורק, על פני 98 דונם, חל לפני מספר ימים

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ראשון לציון החליטה בישיבתה האחרונה להמליץ לוועדה המחוזית לדחות את ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית המצומצמת להקמת חנות איקאה במעוין שורק בעיר.

המחוזית הפקידה את התוכנית החלופית המצומצמת במאי האחרון. מדובר בתוכנית שלא מאפשרת את הקמת המרכז המסחרי של גזית גלוב ישראל.

יצוין, כי שלב רכישת החוברות למכרז החדש שהוציא מינהל מקרקעי ישראל לחכירת המתחם במעוין שורק, על פני 98 דונם, חל לפני מספר ימים.

יו"ר איקאה ישראל, רון הדסי, אמר כי "אנחנו מברכים על המלצת הוועדה המקומית ומצפים שוועדת ההתנגדויות של המחוזית תגבש את עמדתה הסופית לגבי התוכנית שהופקדה, בהסכמה רחבה בהקדם האפשרי. פרויקט הקמת החנות השנייה של איקאה הוא בעל משמעות רבה לפיתוח החברתי והמסחרי של ראשון לציון וסביבתה, במיוחד בתקופה זו של מיתון כלכלי ועליה בשיעור האבטלה. שכן, פתיחת החנות תייצר כ-400 מקומות עבודה חדשים. אנחנו מאמינים שחנות איקאה תביא עימה שגשוג למרחב ראשון בדומה לשגשוג שהביאה עמה החנות הראשונה בנתניה. איקאה ישראל תשמח לנהל משא ומתן עם כל גורם נדל"ני שיזכה במכרז החדש לצורך שכירת החנות לתקופה ארוכה".