3 בנקים נוספים נסגרו בארה"ב - 9 נסגרו מתחילת 2009

הבנקים שנסגרו: FirstBank Financial מג'ורג'יה ו-Alliance Bank ו-County Bank מקליפורניה

מנין הבנקים הנסגרים בארה"ב ממשיך לעלות. הרשויות סגרו אתמול (שישי) את בנק FirstBank Financial בג'ורג'יה ושני בנקים בקליפורניה: Alliance Bank ו-County Bank.

שלושת הבנקים מצטרפים לשישה נוספים שנסגרו מאז תחילת 2009 ול-25 שנסגרו ב-2008, יותר מאשר בסיכום חמש השנים שקדמו לה. רק בשבועיים האחרונים נסגרו בארה"ב 6 בנקים - כפול מאשר ב-2007 כולה.

ל-FirstBank Financial נכסים בשווי 337 מיליון דולר ופקדונות בהיקף 279 מיליון דולר נכון לסוף דצמבר אשתקד. ל-Alliance Bank היו נכסים בשווי 1.14 מיליארד דולר ופקדונות בהיקף 951 מיליון דולר נכון לסוף השנה. ל-County Bank נכסים בשווי מוערך של 1.7 מיליארד דולר ופקדונות בהיקף 1.3 מיליארד דולר נכון ל-2 בפברואר.

הסוכנות לביטוח פקדונות (FDIC) מסרה כי פקדונותיו של FirstBank יועברו ל-Regions Bank בבירמינגהאם, וארבעת הסניפים שלו ייפחו מחדש ביום שני כסניפים של הבנק החדש. בנוסף, Regions Bank הסכים לרכוש חלק מנכסי FirstBank בהיקף כ-17 מיליון דולר. ה-FDIC תעמיד את יתר הנכסים למכירה עתידית.

פקדונותיו של בנק Alliance יועברו ל-California Bank & Trust, שגם הסכים לרכוש חלק מנכסיו בהיקף 1.12 מיליארד דולר. היתר יועמד ע"י ה-FDIC בעתיד למכירה. חמשת סניפי הבנק ייפתחו מחדש ביום שני כסניפים של California Bank & Trust.

כל נכסיו ופקדונותיו של County Bank יירכשו ע"י Westamerica Bank, ו-39 סניפיו של הבנק הכושל ייפתחו כסניפים של הבנק הרוכש - חלקם כבר היום, והיתר ביום שני.