אחרי 90 שנה: חברת סיטרואן הודיעה על מיתוג מחדש בעולם

המיתוג יכלול את החלפת הלוגו, אמנת שירות חדשה והשקעה בקו מוצרים חדש

[להרשמה לניוזלטר רכב]

חברת סיטרואן הודיעה היום (א') על תהליך של מיתוג מחדש של החברה בעולם.

המיתוג כולל שורה של צעדים בתחום הפרסום, השיווק השירות והמוצרים והראשון שבהם הוא עדכון לסמל החברה הוותיק, ששירת אותה במשך כמעט מאה שנים. שני ה"שברונים" המפורסמים נותרו בעינה אולם כעת הם תלת-ממדיים ואינם עטופים במסגרת.

במקביל החברה הודיעה על הכנסת עיצוב חדש ואחיד לכל עמדות המכירה והשיווק של החברה בעולם, על עדכון אתרי האינטרנט שלה תוך שימוש בטכנולוגיות הצגה מתקדמות, ועל אמנת שירות חדשה הן בטיפול בלקוח הרוכש כלי רכב והן בטיפול בלקוח שמביא את רכבו למרכזי השירות.

האמנה מגדירה בין השאר זמני טיפול מרביים, התחייבות לקבלת הלקוח בדיוק בזמן המתואם, בדיקה של תקינות לאחר הטיפול ועוד.

בתחום המוצרים, הודיעה החברה כי ב-3 השנים הקרובות בכוונתה להשיק 6 דגמים חדשים בקצב של אחד כל 6 חודשים. הדגמים, שיענו על המוטו "טכנולוגיה יצירתית", יכללו בין השאר את מחליפות ה-C3 וה-C4 וליין דגמים חדש וצעיר, שהדגם הראשון שלו "DS3", יוצג בקרוב.

סיטרואן Citroen DS