אבנר סטפק ממיטב: "ככל שתהיה קואליציה יותר ימנית זה יכול להעיב על הבורסה בימים הראשונים"

[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים]בראיון לתוכנית "עושים צהריים" בגלי צה"ל אמר סטפק: "חלק מהמשקיעים שחושבים על עתיד המזרח התיכון יתאכזבו אבל הכל נתון בצילו של המשבר העולמי"

בראיון לתוכנית "עושים צהריים" בגלי צה"ל אמר היום אבנר סטפק ממיטב: "אני חושב שהיסטורית ראינו שהבורסה מגיבה בעליות שערים אחרי בחירות. אין ספק שהמשבר הכלכלי יותר חזק מהבחירות. נקודתית תהיה לבחירות השפעה - זה תלוי בעיקר בהרכב הקואליציה".

"פעילי שוק ההון בונים את הקואליציה הבאה כבר בראשם. ככל שתהיה קואליציה יותר ימנית זה יכול קצת להעיב על הבורסה בימים הראשונים לאחר הבחירות כי חלק מהמשקיעים שחושבים על עתיד המזרח התיכון יתאכזבו אבל הכל נתון בצילו של המשבר העולמי".

אלון גלזר מלידר שוקי הון אמר בתוכנית: "בורסות נוטות לעלות אחרי בחירות אבל הפעם יש משבר עולמי ותלוי כמה גרוע יהיה - אנחנו מאוד מושפעים מהעולם. בואו נראה את הצד האופטימי - אם יראו את האור בקצה אז הבורסה תעלה".

"אני חושב שיהיה אחד מהשניים - ביבי או לבני ואני חושב שלא יהיו דרמות כלכליות. מה שיכול להשפיע זו היציבות - אם נראה גושים חזקים בממשלה שמורכבת בקלות זה יכול לתרום לבורסה, שר אוצר וראש ממשלה יכולים להתוות מדיניות כלכלית. הבורסה יותר תאהב את זה".