נתניהו: "העם בישראל אמר את דברו באופן חד וברור. המחנה הלאומי בראשות הליכוד זכה ביתרון מובהק; בעזרת השם אעמוד בראש הממשלה"

[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים] יו"ר הליכוד: "בחוץ יש סופה כלכלית שלא היתה כמותה 80 שנה והיא מאיימת על תושבי ישראל. מוטל עלינו להתמודד, ונדע להתמודד עם זה בהצלחה"

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אמר הלילה במטה הליכוד: "בארץ ישראל קם העם היהודי והקים מדינה דמוקרטית למופת. כמעט 4 מיליון אזרחים יצאו להצביע בקור". יש לציין כי נתניהו נאם שניות אחדות לפני שעלתה לנאום הראשונה על פי המדגמים ציפי לבני יו"ר קדימה.

"גם אם המדגמים נכונים אין שום ספק - העם בישראל אמר את דברו באופן חד וברור. המחנה הלאומי בראשות הליכוד זכה ביתרון מובהק". השאלה איננה מה אומרים הסקרים אלא מה אומרים הסקרים".

"הליכוד הגדיל את כוחו יותר מכל מפלגה אחרת. העלייה של המחנה הלאומי ושל הליכוד מראה דבר אחד - העם רוצה שינוי", אמר נתניהו.

"הממשלה בראשותינו תצטרך להביא את השינוי הזה. יש לנו אתגרים קשים מאוד בתחום הבטחוני ובתחום הכלכלי".

"ישנו איום איראני וחוץ מזה, בחוץ יש סופה כלכלית שלא היתה כמותה 80 שנה והיא מאיימת על תושבי ישראל. מוטל עלינו להתמודד ונדע להתמודד עם זה בהצלחה", אמר.

"הבוחר רוצה שנתמודד מול הסערות הבטחוניות והכלכליות הפוקדות אותנו. אנחנו נשתף את כל מי שיכול לעזור במשימה".

"בעזרת השם אעמוד בראש הממשלה הבאה", אמר נתניהו. "אני אפנה לשותפינו הטבעיים וכבר שוחחתי עם ראשי הסיעות וקבענו להתחיל מחר בשיחות על הרכבת ממשלה חדשה במדינת ישראל".