ציפי לבני: "השמירה על ישראל אינה שייכת לצד פוליטי כלשהו; זכינו היום באמון הציבור"

[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים] יו"ר קדימה: "אני פונה לבנימין נתניהו - הצעתי לך לפני שנקבעו הבחירות להצטרף לממשלת אחדות בראשותי מול אותם אתגרים בפניהם ניצבת מדינת ישראל - סירבת ואמרת שהעם צריך לקבוע. העם קבע קדימה"

יו"ר סיעת קדימה, ציפי לבני, הסיעה שעומדת במקום הראשון על פי מדגמי שלושת ערוצי הטלוויזיה, אמרה לקהל בוחריה: "אמרתי לפני כמה חודשים לנשיא המדינה שהעם יבחר את נבחריו והעם בחר קדימה".

"לא אשכח לעולם את רגעי ההחלטה עם אריק שרון, המנהיג הראשון, שהיה לאבא של אזרחי ישראל כולם עד שנפל וכולם מתגעגעים אליו", אמרה.

"הקמנו את קדימה מתוך אמונה בערכים של ישראל ולמצוא את המכנה המשותף של ישראל לפני שנמצא את עצמנו מול קבוצות שונות שמאבדות את החזון".

"לא עוד ימין ושמאל, לא עוד גושים המתנגשים ביניהם", אמרה לבני, "אבל שוב אני שומעת קולות על מחנות. אני נכנסתי לפוליטיקה כשהיו מחנות. אני שומעת היום את המלים המחנה הלאומי. רבותיי וגבירותיי, השלום אינו שייך לשמאל. השמירה על ישראל אינה שייכת לצד פוליטי כלשהו".

"אני מאמינה שגם מפלגות אחרות נאמנות לערכים אלה והן מוזמנות. הן חלק מחזון של תקווה שמגיע סופסוף לעם הזה", אמרה. "מאז נבחרתי להנהיג את קדימה פעלתי להגשמת חזון התקווה".

"זכינו היום באמון הציבור וזוהי שעת רצון. אנשים נתנו אמון בנו - בקדימה ואלו התוצאות הברורות של הערב הזה". "אני פונה לבנימין נתניהו - הצעתי לך לפני שנקבעו הבחירות להצטרף לממשלת אחדות בראשותי מול אותם אתגרים בפניהם ניצבת מדינת ישראל - סירבת ואמרת שהעם צריך לקבוע. העם קבע קדימה", אמרה לבני.

לבני הוסיפה: "כל שנותר הוא לכבד את הכרעת הבוחר ולעשות את מה שנכון לישראל בעת הזו בעיקר מול האתגרים העומדים בפניה ולהצטרף לממשלת אחדות ברשותינו שבסיסה המפלגות הגדולות מימין ומשמאל לקדימה עמם דיברתי הערב".

"ראינו שיש צורך בשינוי השיטה", אמרה לבני, "ולכן אפעל לשינוי שיטת הבחירות כדי שתהיה בעתיד ממשלה יציבה".