ערוצי הברודקאסט מתנערים משידורי הצ'מפיונס ליג

בשנתיים האחרונות הצליח ערוץ הספורט לצמצם את עלויות רכישת זכויות השידור של ליגת האלופות ע"י מכירת חלק מהמשחקים בשלבי הנוק-אאוט לערוצים המסחריים - אך העונה ערוצים 2 ו-10 אינם מביעים עניין במוצר

אחרי שבשנתיים האחרונות הצליח ערוץ הספורט להקטין את עלויות רכישת זכויות השידור של ליגת האלופות באמצעות מכירת המשחקים המכריעים לערוצי הברודקאסט, השנה מתקשה הערוץ למצוא קופצים על השידורים. ל"גלובס" נודע כי בשונה מבעבר, ערוץ 10 וזכייניות ערוץ 2 אינם מתכוונים להיכנס להרפתקה של רכישת שלבי הנוק-אאוט של המשחקים.

בעונה שעברה רכשה זכיינית ערוץ 2 רשת חמישה ממשחקי ההכרעה של ליגת האלופות, החל משלב שמינית הגמר, עבורם שילמה לערוץ הספורט סכום המוערך במיליון דולר. גורם ברשת אמר ל"גלובס" כי "השנה אין לנו כוונה לרכוש את המשחקים ומבחינתנו אין שידורי ספורט בערוץ בחודשיים הקרובים. ודאי שלא נרכוש משחקים משלב שמינית הגמר או רבע הגמר". ברשת אמרו כי אם בכל זאת יקבל הערוץ החלטה ללכת על רכישת הזכויות, זה לא יקרה לפני חצי הגמר. בשנה שעברה אחד השיקולים המרכזיים של רשת ברכישת הזכויות היתה הגעתם של אברם גרנט (צ'לסי) ויוסי בניון (ליברפול) לשלבי הנוק-אאוט.

בערוץ 10 אמרו כי לאור מצבו הכלכלי של הערוץ אין שום כוונה להיכנס העונה לעוד הרפתקה של שידורי ספורט. הערוץ כבר מקדיש שני ימי שידורים לאורך השנה באופן קבוע לשידורי ספורט - שידורי מכבי תל אביב ביורוליג ושידורי ליגת העל בכדורגל, שעבור שניהם הוא משלם ביחד כ-10 מיליון דולר. לפני שנתיים רכש ערוץ 10 שלושה משחקים משלבי ההכרעה של ליגת האלופות - שניים ממשחקי חצי הגמר ואת משחק הגמר.

ערוץ הספורט מחזיק בזכויות השידור של ליגת האלופות עד 2012, אחרי שזכה בספטמבר האחרון במכרז לזכויות השידור לשלוש העונות הבאות. הערוץ משלם במכרז החדש סכום של 3.75 מיליון אירו לעונה, עלייה של 25% לעומת הסכום ששילם במכרז הקודם.

בשבוע הבא ייחל שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. הגמר ייערך ב-29 במאי ב"אולימפיקו" ברומא.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט