תערוכת הסלולר: סטיב באלמר מציג את הווינדוס פון - שדרוג למערכת ההפעלה הסלולרית

הדגם החדש הוא בעצם שדרוג למערכת ההפעלה Windows Mobile לגירסה 6.5, שתפעל על טלפונים הפועלים עם מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, כמו סמסונג, LG ו-HTC

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט הציג היום בכנס הסלולר בברצלונה את ה-Windows Phone של החברה. הדגם החדש הוא בעצם שדרוג למערכת ההפעלה Windows Mobile לגרסה 6.5, שתפעל על טלפונים הפועלים עם מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, כמו סמסונג, LG ו-HTC.

"היום אנחנו מציגים בפעם הראשונה את מה שאנחנו מכנים ווינדוס פון, שיהיה זמין במהלך השנה. יש לו ממשק משופר, יש לו עמוד בית חדש, כאשר יכולות הגלישה שופרו בעזרת אינטרנט אקספלורר מובייל החדש", אמר באלמר.

לדבריו, "הטלפון הסלולרי הוא יותר ממצלמה או מאפשרות לשלוח מיילים והודעות SMS. הטלפון הוא הדרך שלנו לתקשר עם האנשים החשובים לנו. טלפוני ווינדוס נוצרים בדרך שכל אחד יכול לקבל את הטלפון שמתאים בדיוק לו. עם windows phone אתה יכול בקלות להתאים את הטפטים והצלצולים האישיים שלך. עם ווינדוס פון יש לך מוצר שמייצג את החיים האישיים שלך ואת חיי העבודה שלך".

באלמר התייחס באירוע גם למצב הכלכלי המשפיע על תעשיית הסלולר, "אף תעשייה לא מחוסנת מפני המיתון, גם תעשיית המחשבים וגם תעשיית הסלולר נפגעו ממנו". באלמר הוסיף ש"לא משנה מה קורה עם התעשייה הכלכלית, שום דבר לא יעצור את ההתקדמות הטכנולוגית. כל האפשרויות שלנו להשתמש בטכנולוגיות בשביל לעזור לבני אדם לא נעלמו. במשך ה-25 שנים העולם חווה יכולות כמו האינטרנט והטלפון הסלולרי, שנמצאים בידיים של כמעט כל אחד. אנשים לא רוצים טלפון אחד לעסקים וטלפון אחד לבידור, הם רוצים מכשיר אחד שירכז את הכל. מיקרוסופט יצרה את מערכת ההפעלה שמאחדת את כל הדברים האלו, הדברים שחשובים לנו, כמו הטלוויזיה והאינטרנט. עם ווינדוס אנחנו מקבלים את כל הדברים האלו במחיר הגון".

לדברי באלמר, "בשנה האחרונה יצאו 30 מכשירים עם ווינדוס מובייל מהשותפים שלנו. יש יותר מ-11 דגמים שיצאו עם ווינדוס מובייל שנמכרו ביותר ממיליון יחידות כל אחד".

הכותב היה אורח חברת סמסונג בתערוכה