יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של טויס אר אס

גבר במכרז על 5 משרדים אחרים ; תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של טויס אר אס עובר ליהושע TBWA, שגבר במכרז על משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער, זרמון- גולדמן, רגב-קוויצקי וציבלין תקשורת לצעירים.

תקציב הפרסום של הרשת, מקבוצת פישמן רשתות, טופל ב-8 השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן. כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה הרשת לתקשורת כי במשותף עם משרד הפרסום ראובני-פרידן הוחלט על פרידה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, מהם כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון בראובני-פרידן, וכ-700 אלף דולר במחירי מחירון בציבלין תקשורת צעירים.

כחלק מבחירת מערך הפרסום של פישמן רשתות בכלל, וטויס אר אס בפרט, נפגשת הרשת בשבועות האחרונים עם מספר משרדי פרסום. נראה כי בכל הנוגע לטויס אר אס, חלק ניכר מהמאמצים מופנה להוזלת העלויות של ההתקשרות עם משרד הפרסום, שכן על-פי מקורבים למכרז, המרכיב המסחרי מהווה חלק חשוב מההתנהלות מול משרדי הפרסום.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס"