המועצה המקומית-תעשייתית תפן בחרה בד"ר ברננדה פליקשטיין כמומחית לאיכות אוויר

תנתח את נתוני ניטור אוויר עבור הנהלת המועצה והפורום המשותף של המועצה והתושבים, שהעלו לאחרונה על סדר היום נושאים רבים הנוגעים לתעשייה ואיכות סביבה

המועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן, הפועלת לקידום הפיקוח על איכות הסביבה ופורום הדיאלוג המשותף למועצה, התעשיינים והתושבים בחרה בד"ר ברננדה פליקשטיין כמומחית לאיכות אוויר, לקראת קיומו של פרויקט מקיף לבדיקת תיקני איכות אוויר ובחינת התאמתם במועצה וסביבתה.

פליקשטיין תנתח את נתוני ניטור אוויר עבור הנהלת המועצה והפורום המשותף של המועצה והתושבים, שהעלו לאחרונה על סדר היום נושאים רבים הנוגעים לתעשייה ואיכות סביבה.

כמו כן, תבצע פליקשטיין בדיקה מקיפה ויסודית של רישיונות העסק של המפעלים במועצה, בכדי לוודא את עמידתם של המפעלים בדרישות התקנים המתקדמים מסוגם בעולם.

פליקשטיין, בוגרת הפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון, הינה בעלת ניסיון של 14 שנים כסמנכ"ל "שומרי המפרץ- איגוד ערים להגנת הסביבה" ובמסגרת תפקידה ניהלה צוות מקצועי של האיגוד שעסק בתחומים שונים של איכות הסביבה, ובהם ניטור אוויר, מניעת זיהום אוויר, טיפול בחומרים מסוכנים, רעש קרינה ועוד.

בנוסף, מילאה פליקשטיין תפקידי יעוץ בפרויקטים סביבתיים ברחבי העולם וניהלה פרויקטים עתירי תקציב, בהם פרויקט מערכת חיזוי מודל איכות אויר בזמן אמת, פרויקט שיפור איכות המים בנחל הקישון ומפרץ חיפה וסקר פליטות דיאוקסינים באזור חיפה.

ראש המועצה, ירון קמחי: "ד"ר פליקשטיין היא בעלת ניסיון עשיר וידע רב בתחום איכות הסביבה, ואין לי ספק שיש בידה לתרום רבות בנושא בחינת תקנים וחוקים ועמידה בהם. אין ספק כי ד"ר פליקשטיין תסייע רבות בפעילות האינטנסיבית שמקיימת המועצה המקומית התעשייתית תפן, ששמה לה למטרה לפעול לקידום איכות הסביבה ולסייע במציאת פתרונות ירוקים וידידותיים לסביבה".