מכבי ת"א ממשיכה ביורוליג עד 2012

הצהובים יקבלו חוזה לשלוש עונות נוספות במפעל, יחד עם 12 קבוצות נוספות שזכו להישגים הגדולים ביותר מאז 2002/03 ; יו"ר מינהלת הליגה, אבנר קופל: "הארכת הרישיון עושה טוב לכדורסל הישראלי"

הנהלת היורוליג הודיעה היום (ג') כי מכבי ת"א תקבל חוזה לשלוש עונות נוספות במפעל ותשתתף בו לפחות עד 2012. מלבד לצהובים, קיבלו חוזה חדש 12 קבוצות נוספות שזכו להישגים הגדולים ביותר מאז עונת 2002/03.

בהודעה, שנוסחה לאחר פגישת הנהלה באיטליה, נכתב בין היתר: "המטרה היא ליצור קונצנזוס ביבשת סביב הליגה ולאפשר נציגות גדולה יותר לקבוצות ולליגות שלא היתה להן גישה אליה". 2 קבוצות ו-3 ליגות הביעו התנגדות למהלך, מול 20 קבוצות ו-3 ליגות שיושבות בהנהלה והיו בעד.

יו"ר מינהלת הליגה, אבנר קופל, מסר בתגובה: "הארכת הרישיון למועדון הכדורסל של מכבי ת"א עד 2012 עושה טוב לכדורסל הישראלי. גם במנהלת הליגה יש הסכמה ברורה לכך, כי מועדון הכדורסל של מכבי ת"א ערוך הן ברמה המקצועית, הן ברמת התקציבים, ההיכל, מכירת כרטיסים וזכויות שידור, ולכן ההארכה הזו תואמת את ההחלטה אשר התקבלה לפני מספר חודשים פה אחד גם במנהלת הליגה".

החלטה נוספת היא הוספת שלב מוקדמות ליורוליג, כאשר מספר אלופות המדינה שתהיה להן אפשרות להיכנס למפעל תוכפל. 8 קבוצות ישתתפו במוקדמות, רק 2 יעפילו בסופו של דבר לשלב הבתים.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט