מקום אחד שבקהאם כבר לא יוזמן אליו

חודשיים וחצי אחרי שאירחו את הגלאקסי ובקהאם למשחק כוכבים, סופרים בניו זילנד את ההפסדים ; מועצת העיר אוקלנד דיווחה על הפסד של 1.8 מיליון דולר מהאירוע, אותו כינתה "אסון מסחרי"

מילאן ולוס אנג'לס גלאקסי עדיין לא הסכימו על גובה הפיצוי שישאיר את דייויד בקהאם באיטליה. אבל בינתיים מתברר שהיכולות של הכוכב האנגלי בכל הקשור למסעות שיווק במדי הגלאקסי לא תמיד היו מוצלחות בתקופה בה שיחק בקבוצה.

חודשיים וחצי אחרי שהגיע עם הגלאקסי למסע שיווקי באוקלנד שבניו זילנד, במסגרתו קיימה הקבוצה האמריקנית משחק ידידות מול קבוצת כוכבים מאוקיאניה, הודיעה מועצת אוקלנד במסיבת עיתונאים מיוחדת כי "מדובר באחד האירועים הכושלים שידענו". מועצת העיר פרסמה את הדו"חות הכספיים של האירוע ודיווחה על הפסדים של 1.8 מיליון דולר מהמשחק, כשהסיבה העיקרית היא חוסר ההתעניינות של הקהל המקומי והעובדה שבקושי הצליחו למלא מחצית מהאצטדיון בן 25,000 המקומות.

רק 16,600 צופים הגיעו לאצטדיון המקומי למשחק ב-6 בדצמבר, כאשר על פי חישובים של מועצת אוקלנד נדרשו לפחות 19,000 רוכשי כרטיסים כדי לסיים את האירוע באיזון תקציבי. במועצת אוקלנד כינו את הרעיון השיווקי להבאתו של בקהאם כ"אסון מסחרי".

במסיבת עיתונאים אמר פטר ווינדר, יו"ר מועצת העיר, כי "הרעיון הבסיסי היה להביא אירוע בינלאומי לתושבי המקום, אבל זה התברר ככישלון שיווקי. אני יכול להבטיח שדבר כזה לא יקרה שוב. לצערי, לא הצלחנו למכור מספיק כרטיסים. ההכנסות שלנו מהאירוע היו נמוכות במחצית מהסכום שהיינו צריכים כדי לסיים באיזון. טעינו כשהבאנו לכאן את בקהאם".

רוצים לדעת מתי בקהאם יעבור סופית למילאן? הירשמו לניוזלטרים והתראות ספורט של גלובס ותמיד תישארו מעודכנים